تبیین مکتب «حاج قاسم» برای نسل جدید در یزد

*/ محمد برزگر: روایتگری خصوصیات اخلاقی و حماسه آفرینی سردار دل‌ها به نوجوانان و جوانان در مناطق مختلف نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی و شکست اهداف فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی دارد

*/ روایت ابعاد مختلف شخصیت و مکتب شهید حاج قاسم در شرایط حال به خصوص با حضور راویان در برنامه‌های متنوع در موکب‌ها و سایر مکان‌ها موضوعی مهم و در اولویت امور فرهنگی است و برای انجام آن برنامه‌ریزی لازم انجام شده و با همکاری دیگران پیگیری می‌شود. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، راویان بیش از پیش به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، مکتب حاج قاسم را باید به نسل جوان معرفی کرد

رییس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه الغدیر یزد گفت: ۱۵۰ راوی پیشکسوت در تبیین ابعاد مختلف مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۲ شهرستان استان همکاری دارند.
سرهنگ “محمد برزگر” در گفت و گو با ایرنا افزود: این راویان پیشکسوت که سال‌های متمادی در دوران هشت سال دفاع مقدس در مناطق غرب و جنوب کشور به ایثارگری و دفاع از انقلاب اسلامی مشغول بودند به مناسبت سالگرد عروج ملکوتی شهید سلیمانی به تبیین و روایت مکتب همیشه ماندگار او به مردم به خصوص نسل جوان می‌پردازند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهید سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت ادامه داد: روایتگری خصوصیات اخلاقی و حماسه آفرینی سردار دل‌ها به نوجوانان و جوانان در مناطق مختلف نقش مهمی در ترویج ارزش‌های دینی و انقلابی و شکست اهداف فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی دارد.
این مسئول بیان کرد: روایت ابعاد مختلف شخصیت و مکتب شهید حاج قاسم در شرایط حال به خصوص با حضور راویان در برنامه‌های متنوع در موکب‌ها و سایر مکان‌ها موضوعی مهم و در اولویت امور فرهنگی است و برای انجام آن برنامه‌ریزی لازم انجام شده و با همکاری دیگران پیگیری می‌شود.
برزگر به اهمیت بزرگداشت دهه مقاومت و شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، راویان بیش از پیش به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی می پردازند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، مکتب حاج قاسم را باید به نسل جوان معرفی کرد.
وی، برپایی موکب‌های روایتگری مکتب حاج قاسم را در استان کرمان و همچنین نقاط مختلف یزد جزو برنامه‌های محوری و در دستور کار به مناسبت سالروز شهادت سردار دل‌ها ذکر کرد که طبق یک برنامه مشخص با همکاری مردم و نهادها در طول هفته جاری انجام می‌شود.
گفتنی است صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله بالگردهای‌ آمریکایی‌ در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و در این حمله، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند، این حمله به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت ایالات متحده آمریکا صورت گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید