کمبود چهار هزار نیروی تربیت بدنی در مدارس کشور

 معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از کمبود چهار هزار نیروی انسانی در حوزه تربیت بدنی مدارس خبر داد. مهزاد حمیدی روز یکشنبه در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در یزد افزود: سلامت، پویایی…

 معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از کمبود چهار هزار نیروی انسانی در حوزه تربیت بدنی مدارس خبر داد.

مهزاد حمیدی روز یکشنبه در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور در یزد افزود: سلامت، پویایی و تحرک در بین دانش آموزان ضروری است و امیدواریم مشکل نیرو رفع شود.
وی ادامه داد: مدرسه محوری اصلی‌ترین رویکرد وزارت آموزش و پرورش در بحث تربیت بدنی و سلامت است و برای تحقق آن حضور مربیان ورزش یک ضرورت و امر مهمی است.
این مسئول اظهار داشت: فراگیر بودن فعالیت‌های ورزشی از سیاست‌های معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش است که با جدیت برای تحقق اهداف پیگیری می شود.
حمیدی گفت: برای تحقق اهداف ، استقرار حقوقی و تشکیلاتی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از جمله برنامه‌های در دستور کار است.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: فدراسیون دانش‌آموزی باید به یکی از مقتدرترین فدراسیون‌های ورزشی کشور تبدیل شود و این مهم با برنامه‌ریزی و همت همگانی محقق می‌شود.
حمیدی در ادامه به واگذای اختیارات به استان‌ها به عنوان یک ضرورت اشاره و گفت: معاونان تربیت بدنی و سلامت در ادارات کل استان‌ها به عنوان بازوان قوی آموزش و پرورش در تصمیم‌گیری حوزه سلامت نقش مهمی ایفا می‌کنند.
وی همچنین به اهمیت مشارکت محوری، کیفی بودن، اخلاق محور بودن و تخصصی بودن فعالیت‌ها به عنوان ارکان فعالیت ها در حوزه معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: افزون بر ۱۳ میلیون دانش آموز در سطح کشور جامعه هدف این وزارتخانه و زیر پوشش برنامه‌های مختلف هستند.
در این جلسه مسائل مختلف فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور مورد بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید