کشف ۳۰ تن موادمخدر در یزد/ سرقت در یزد ۱۰ درصد کاهش یافت

 سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد  پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به کاهش آمار جرائم در استان یزد اظهار داشت: در زمینه سرقت به ویژه سرقت‌های مهم با کاهش ۱۰ درصدی مواجه بوده‌ایم. وی افزود:…

 سردار ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی استان یزد  پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به کاهش آمار جرائم در استان یزد اظهار داشت: در زمینه سرقت به ویژه سرقت‌های مهم با کاهش ۱۰ درصدی مواجه بوده‌ایم.

وی افزود: در زمینه کیف‌قاپی با کاهش ۵۷ درصدی، زورگیری و باج‌گیری کاهش ۱۰ درصد و در زمینه سرقت منزل با کاهش ۱۹ درصدی مواجه بوده‌ایم و ۸۴ درصد سرقت‌های انجام شده در استان یزد نیز کشف شده و اموال مالباختگان به آنها بازگشته است.

فرمانده انتظامی استان یزد همچنین با اشاره به اینکه پلیس در زمینه قاچاق شامل کالا و ارز یا مواد مخدر هیچ مماشاتی با قاچاقچیان ندارد، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۳۰ تن انواع موادمخدر در استان یزد کشف شده و باندهای حمل و توزیع نیز منهدم شده است.

کاکاوند در مورد چهارشنبه آخر سال نیز بیان کرد: پلیس مخالف شادی مردم نیست بلکه در کنار مردم است اما برگزاری مراسم‌ها باید با رعات نکات ایمنی همراه باشد زیرا آنچه برای پلیس حائز اهمیت است، حفظ امنیت و سلامت مردم است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته حوادث تلخی گزارش شد که امیدواریم با همکاری رسانه‌ها و مردم، چهارشنبه بی‌خطری را پشت سر بگذاریم.

کاکاوند همچنین با اشاره به اینکه مواد محترقه خطرناک تحت تعقیب پلیس خواهد بود، افزود: پلیس استان یزد طی ۱۵ روز گذشته تنها در یک فقره بررسی، ۱۰۰ هزار مورد مواد محترقه کشف شده که به جز آن موارد دیگری نیز کشف و ضبط شده است.

وی در مورد اکیپ‌های نورزی نیز بیان کرد: پلیس هم در حوزه پلیس راه و پلیس راهور و هم در سایر حوزه‌ها در آماده‌باش کامل است تا سفر ایمن و شهر امن و با نظم و انضباط برای مردم در تعطیلات نوروز رقم بخورد.

کاکاوند با اشاره به اینکه پلیس بر اساس وظیفه ذاتی خود حتی زمانی که همه مردم در تعطیلات به سر می‌برند و به تفریح و سفر می‌پردازند، در محل کار خود در آماده‌باش است تا نظم و امنیت در جامعه حکم‌فرما شود.

دیدگاهتان را بنویسید