قدردانی امام جمعه یزد و نماینده مجلس خبرگان از مردم استان

  به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه یزد در این پیام مشترک آمده است: بر خود لازم می دانیم از شرکت با شکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و آفرینش حماسه دیگر از حضور عزتمندانه مردم…

 

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه یزد در این پیام مشترک آمده است: بر خود لازم می دانیم از شرکت با شکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و آفرینش حماسه دیگر از حضور عزتمندانه مردم دارالعباده یزد تشکر و قدردانی نماییم این حرکت عظیم مردمی گویای عشق ملتی است که در هر شرایطی به انقلاب خود وفادارند و از کیان نهضت اسلامیشان حراست می نمایند.


این پیام می افزاید: این تشکر هنگامی مضاعف می شود که مشاهده می کنیم جوانان عزیزی که دوران انقلاب سال ۵۷ را ندیده اند با علاقه ای وصف ناپذیر و با مشت های گره کرده ندای وحدت و یکپارچگی سر می دهند و از دستاوردهای انقلابشان حمایت می کنند و به رهبر فرزانه اشان پیام می دهند که گوش به فرمان خامنه ای بزرگ هستند.
در پیام امام جمعه یزد و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه شده: حضور کودکان در این راهپیمایی به همراه والدین خود حرکتی چشمگیر و زیبا به نظر می رسد زیرا دیدن این صحنه ها توسط نونهالان ما می تواند به نوعی آموزش تاریخ شفاهی و عینی انقلاب باشد تا بدانند که پدرانشان چگونه دفتر انقلاب را نوشته اند و با تلاش و همت و حضور خود حکومت جمهوری اسلامی را بنا نهاده اند.
پیام می افزاید: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیانگر بیعت سی هشت ساله با آرمان های بلند رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و تجدید میثاق با مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اعلام وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 
'خداوند این مردم شریف، با ایمان و همیشه در صحنه را جزای خیر دهد و آنان را بیش از پیش در تمام امور زندگی موفق و مؤید بدارد'.
در پایان نیز از همه دستگاه ها و اداراتی که زمینه این راهپیمایی را تسهیل نمودند از نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی، راهنمائی و رانندگی، صدا و سیما، شهرداری، آتشنشانی، صنوف مختلف بازار و بویژه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی بعمل آمده است.
راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در ۸۵ نقطه استان یزد بنحو باشکوهی برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید