طنز/ مدیون سخنگوی دولت هستید!

محمدعلی وزیری به مبارکی و میمنت و در پناه حمایتهای بی دریغ دولت در سایه، دلار به منزل پنج هزارتومان نزدیک می شود. البته همه مدیون سخنگوی دولت هستید چه اغنیا ی دلار دار و صرافان با ذخایر میلیاردی که…

محمدعلی وزیری

به مبارکی و میمنت و در پناه حمایتهای بی دریغ دولت در سایه، دلار به منزل پنج هزارتومان نزدیک می شود. البته همه مدیون سخنگوی دولت هستید چه اغنیا ی دلار دار و صرافان با ذخایر میلیاردی که از گرانی دلار، قند در دلشان آب می شود و چه منتظران سقوط دولت که در خانه شان عروسی  است و با دم نرم و نازکشان، گردو می شکنند. حتی این طبقه محروم  که سابقا از آنها به نام طبقه متوسطه یاد می شد و امروز به خاطر گرانی دلار، فقیرتر شده اند هم مدیون سخنگوی دولت هستند. می فرمایید چرا مدیون هستند؟ زیرا مخبرالدوله و مستوفی الممالک، آقای نوبخت فرمودند: « نمی دانند چرا بازار ارز اینطور شده و این بچه لوس علیرغم برنامه ریزی و تدابیر انجام شده، باز پله نردبان را گرفته و بالا می رود!»

لذا مدیون  هستند اگر علتش را بدانند و به ایشان نگویند! گناه خاوری گردنشان اگر نگویند. گناه دارد این آقای نوبخت! هیچ چیز بدتر از ندانستن و غصه خوردن نیست! البته کاکتوس زاده که دزدکی دارد این مطلب را می خواند، می گوید: «همان بهتر که به آقای نوبخت دلیل گرانی دلار را نمی گویند. چون در آن صورت هم دولت نمی تواند اقدامی بکند و بیشتر افسرده می شوند!» بچه است دیگر، گاهی حرف نامربوط می زند.

دیدگاهتان را بنویسید