ضرورت تکمیل مجموعه سلمان برای مسابقات جهانی فوتبال ساحلی

    عبدالرضا دستا دوشنبه شب در سومین جلسه هیات فوتبال استان با اشاره به اینکه در اوایل سال آینده برای نخستین مرتبه در دنیا و ایران رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی باشگاه های جهان به میزبانی استان و در…

 

یزدانه

 

عبدالرضا دستا دوشنبه شب در سومین جلسه هیات فوتبال استان با اشاره به اینکه در اوایل سال آینده برای نخستین مرتبه در دنیا و ایران رقابت های قهرمانی فوتبال ساحلی باشگاه های جهان به میزبانی استان و در مجموعه شهدای سلمان محمود آباد برگزار می شود افزود: عملیات اجرایی این مجموعه به کندی انجام می گیرد و باید برای استفاده آن در موعد مقرر بیش از گذشته اقدام شود.


وی ابراز امیدواری کرد تا این مسابقات معتبر جهانی با تکمیل مجموعه محمود آباد با همکاری بخش های مختلف بنحو شایسته برگزار شود که قطعا نقش مهمی در معرفی استان و همچنین ارتقای این رشته و ایجاد انگیزه خواهد داشت.
رئیس هیات فوتبال استان یزد در ادامه با بیان اینکه حدود ۳۰ مدرسه فوتبال و فوتسال در استان فعالیت دارند به اهمیت داشتن مجوز اشاره و افزود: مدارسی که مجوز ندارند طبق مقررات باید اقدام های لازم را انجام دهند.
دستا ادامه داد: قطعا توسط هیات فوتبال استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان بیش از گذشته نظارت بر مدارس فوتبال و فوتسال در یزد و تمام مناطق و شهرستان های تابعه استان بعمل خواهد آمد.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: طبق مقررات آکادمی ملی فدراسیون فوتبال تمام مدارسی که تمایل به فعالیت دارند باید با هماهنگی هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان نسبت به کسب مجوز اقدام کنند.
دستا به نقش مدارس فوتبال برای شناسایی استعدادها ، آموزش و تقویت این رشته اشاره و خواستار نظارت بر اینگونه مراکز بر اساس مقررات و همچنین لزوم داشتن تیم های پایه در آنها تاکید نمود.
وی با قدردانی از فعالیت های انجام گرفته در یک ماه گذشته توسط کمیته های مختلف به اهمیت آموزش و برگزاری دوره های ارتقا برای داوران و جذب جوانان مستعد و علاقمند تاکید کرد.
در این جلسه ابتدا روسای کمیته های مختلف هیات فوتبال استان به بیان عملکرد یک ماهه گذشته و همچنین ارائه نظر ، پیشنهاد و طرح مسائل حوزه خود پرداختند.
همچنین صادق شاکری دبیر هیات فوتبال استان در سخنانی به لزوم رعایت مقررات ، برنامه محوری ، ارائه گزارش فعالیت ها و ارائه نظر در ارتباط با ارتقای امور مختلف تاکید کرد.
بر اساس تفاهمنامه بین فدراسیون فوتبال ایران و سازمان جهانی فوتبال ساحلی این رقابت ها به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش یزد برگزار می شود.
اولین دوره این مسابقات در سطح جهان و ایران با حضور چهار تیم قدرتمند باشگاهی از جهان و تیم فوتبال ساحلی مقاومت گلساپوش یزد از پنجم لغایت دهم فروردین ماه ۹۶ برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید