خانه جوانان در یزد راه‌‌اندازی می‌شود/بدهی بیمه‌ای دستگاه‌ها تخلف است

سیدمحمدرضا سیدحسینی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: بر اساس درخواست وزیر ورزش و جوانان برای احداث خانه جوان در یزد، تا پایان سال جاری خانه جوان در این استان راه‌اندازی خواهد شد. وی…

سیدمحمدرضا سیدحسینی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد اظهار داشت: بر اساس درخواست وزیر ورزش و جوانان برای احداث خانه جوان در یزد، تا پایان سال جاری خانه جوان در این استان راه‌اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: وزیر ورزش و جوانان درخواست اختصاص هزار مترمربع زمین برای احداث خانه جوانان را داشت که با پیگیری‌های انجام شده این خانه در استان تا پایان سال راه‌اندازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد اضافه کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان با آموزش و پرورش یزد، قرار شده با تأمین مکانی مناسب، خانه جوانان هرچه سریع‌تر بهره‌برداری شود.

وی بیان داشت: قرار شده دبستان قدس سابق واقع در محدوده خیابان فرمانداری برای این امر اختصاص پیدا کند.

سیدحسینی با بیان اینکه این مدرسه غیرقابل استفاده برای آموزش و پرورش است، عنوان کرد: این مدرسه در حال حاضر نیاز به بازسازی دارد و مقرر شده از سوی اداره ورزش و جوانان مرمت شود و بر اساس مصوبه شورای برنامه‌ریزی این کار انجام گیرد.

وی تصریح کرد: این ساختمان از ساختمان‌های مازاد و غیرقابل استفاده است و نیاز به اعتبار برای بازسازی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد همچنین خواستار اعلام و معرفی شش طرح و برنامه اثرگذار برای استان از سوی دستگاه‌ها شد و گفت: بر اساس اعلام نظر سازمان تأمین اجتماعی، دستگاه‌های اجرایی استان و شهرداری‌ها ۴ میلیارد تومان بدهی دارند که باید هرچه سریع‌تر پرداخت کنند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۳ میلیارد تومان از این بدهی مربوط به شهرداری‌های استان است، عنوان کرد: دستگاه‌ها نباید بدهی تأمین اجتماعی داشته باشند چون تخلف است و این موارد یا بیمه حقوق است و یا پیمانکاری است که از پیمانکار کسر می‌شود.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید