آقای فاطمی؛ آیا در ۴۴ سال گذشته استانداری مثل خود سراغ دارید؟!

رضا سلطان زاده، روزنامه نگار خطاب به مهران فاطمی استاندار یزد: آیا در ۴۴ سال اخیر، استانداری سراغ دارید که در شب و روز قبل از انتخابات تحت پوشش تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود و تخریب دیگر کاندیداها، این‌گونه فضاسازی نموده باشد؟

چرا به افزایش شدید ارزش دلار در دولت شهید رئیسی اشاره ننموده‌اید؟

چرا به قیمت گوشت مرغ کیلویی “یکصد هزار تومان” و گوشت گوسفند کیلویی بیش از “هفتصد هزار تومان” اشاره ننموده‌اید؟

نامه «مدیرمسئول هفته نامه آیینه یزد» به استاندار درپی فعالیت های گسترده انتخاباتی دولتی ها در استان:

  • رضا سلطان زاده، روزنامه نگار خطاب به مهران فاطمی استاندار یزد: آیا در ۴۴ سال اخیر، استانداری سراغ دارید که در شب و روز قبل از انتخابات تحت پوشش تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود و تخریب دیگر کاندیداها، این‌گونه فضاسازی نموده باشد؟
  • چرا به افزایش شدید ارزش دلار در دولت شهید رئیسی اشاره ننموده‌اید؟
  • چرا به قیمت گوشت مرغ کیلویی “یکصد هزار تومان” و گوشت گوسفند کیلویی بیش از “هفتصد هزار تومان” اشاره ننموده‌اید؟

استاندار یزد علاوه بر تبلیغات گسترده در فضای مجازی برای دستاوردهای دولت سیزدهم، با تاکید بر لزوم تداوم دولت شهید رئیسی و ذکر صفت هایی برای رئیس جمهور آینده عملا به طرفداری از یک کاندیدای خاص که شعارش «تداوم دولت رئیسی» است پرداخته است. فارغ از ده هاوستر و تبلیغات گسترده بیلبوردی شهرداری در راستای القای چنین منظوری، استاندار در شب انتخابات نیز در نامه ای با عنوان «نامه به هم استانی عزیز» که عکس او و شهید رئیسی بر آن نقش بسته بود، ضمن تجیلل از دولت سیزدهم، تلاش کرده بود یزدی ها را به رای دادن به کاندیدای مورد نظرش تشویق کند، و این نامه به صورت گسترده خانه به خانه در شهر یزد توریع شده بود. موضوعی که با انتقاد شدید ستاد پزشکیان و حامیان او مواجه شد و آنها این رفتار و سایر فعالیت های تبلیغاتی استاندار و دیگر مدیران دولتی در یزد را مصداق تخلف انتخاباتی و هزینه کرد از بیت المال برای کاندیدایی خاص دانستند.

حال رضا سلطان زاده، روزنامه نگار باسابقه یزد و مدیرمسئول «آیینه یزد» نامه ای سرگشاده به استاندار یزد نوشته و در آن سوالاتی را پیرامون ارسال گسترده کاتالوگ تبلیغاتی با عنوان «نامه به هم استانی عزیز» پرسیده است.

در متن این نامه آمده خطاب به مهران فاطمی استاندار یزد است: با احترام استدعا دارد پیرامون انتشار بیانیه خود با عنوان «هم‌استانی عزیز» به سوالات زیر پاسخ دهید:

۱- چه مبلغی از بودجه استانداری هزینه نموده‌اید؟

۲- چرا و به چه علت از ناتوانی‌های دولت یازدهم و دوازدهم گفته‌اید؟

۳- چرا از عدم تحقق وعده‌های دولت سیزدهم نظیر ساخت یک میلیون مسکن و ایجاد یک میلیون شغل در سال نگفته‌اید؟

۴- چرا به افزایش شدید ارزش دلار و ارز اشاره ننموده‌اید؟

۵- چرا به قیمت گوشت مرغ کیلویی “یکصد هزار تومان” و گوشت گوسفند کیلویی بیش از “هفتصد هزار تومان” اشاره ننموده‌اید؟

۶- مگر ۶ نفر داوطلب که به عنوان رجل سیاسی مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند از جمله شرایط فعال، پرکار و آگاه به مبانی انقلاب اسلامی نداشته‌اند؟

۷- آیا در ۴۴ سال اخیر استانداری سراغ دارید که در شب و روز قبل از انتخابات تحت پوشش تبلیغ برای کاندیدای مورد نظر خود و تخریب دیگر کاندیداها، این‌گونه فضاسازی نموده باشد؟

۸- مقام دنیوی چه ارزشی دارد که انسان با لطائف‌الحیل خود را آلوده به هر اقدامی نماید؟

دیدگاهتان را بنویسید