۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی، حاصل برجام بود

 «فرزاد خلفی» در سفر به استان یزد با بیان این که هجمه عظیمی علیه دولت یازدهم و فعالیت خودرو سازی در کشور ایجاد شده است، افزود: در دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در بخش اقتصادی انجام شده است. وی…

 «فرزاد خلفی» در سفر به استان یزد با بیان این که هجمه عظیمی علیه دولت یازدهم و فعالیت خودرو سازی در کشور ایجاد شده است، افزود: در دولت تدبیر و امید، اقدامات خوبی در بخش اقتصادی انجام شده است.

وی اظهار کرد: بخش بزرگی از تولید ناخالص داخلی در این دولت مربوط به صنعت خودروسازی است و این صنعت در دولت تدبیر ۴۰ درصد رشد داشته است به طوری که قراردادهای جدید با کشور های اروپایی برای صادرات داشتیم، تراز تجاری کشور مثبت شد و بیش از پنج هزار واحد تولیدی راکد در این دولت فعال شدند، همچنین بعد از برجام ۵٫۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی داشتیم . 

خلفی اعلام کرد: نگاه مجموعه صنعت و معدن و تجارت به واحدهای تولیدی باید نگاه حمایتی باشد و دستگاه‌هایی مانند تامین اجتماعی و مالیات هم باید همراهی بیشتری داشته باشند . 

وی با تاکید بر ترویج کالای ایرانی، گفت: ترویج کالای ایرانی یعنی ثبات شغلی کارگران ایرانی و استان یزد با آماری که دارد نشان می‌دهد بین پنج استان برتر کشور در زمینه‌های صنعتی، معدنی و تجارت است . 

این مقام مسئول همچنین در جمع مدیران روابط عمومی خانواده صنعت و معدن در استان یزد با تاکید بر اهمیت ارتباطات در توسعه جوامع، گفت: لازمه جامعه پویا و توسعه‌یافته، اطلاع‌رسانی است و در یک نظام تصمیم‌سازی فرایند ارتباطات و مطالعات جامعه‌شناختی و روانشناختی باید جدی گرفته شود . 

خلفی گفت: تصمیم‌های اشتباه وقت و انرژی و سرمایه مردم را هدر می‌دهد بنابراین اگر بدون ملاحظات فرهنگی و اجتماعی و بدون نظر مردم، تصمیمی گرفته شود محکوم به شکست است، پس روابط عمومی‌ها باید مشارکت محور، جمع‌گرا و شفافیت محور باشند . 

  وی بیان کرد: روابط عمومی نقطه اتکا و فرآیند محور نظام تصمیم گیری یک مدیر است و یک سازمان برای توسعه باید ارتباط محور باشد . 

  این مقام مسئول با اشاره به این که باید با مردم با استدلال سخن گفت چرا که جواب‌های هیجانی راه به جایی نمی‌برد، تاکید کرد: در حوزه روابط عمومی‌ها باید از ظرفیت‌های مطبوعاتی و فضای مجازی بیشتر استفاده شود تا مردم حوزه صنعت، معدن و تجارت را ببینند، خدمات دولت به مردم شناسانده شود و روابط عمومی‌ها نباید در این زمینه منفعل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید