گسترش ورزش دوچرخه سواری در گرو استعدادیابی است

مصطفی چایچی روز دوشنبه در شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی استعدادیابی ویژه دوچرخه سواری استان یزد افزود: برای شناسایی استعدادها و ارتقای آن یک عزم همگانی نیاز است. وی ادامه داد: در سال های اخیر برای کشف استعدادها و ارتقای…

مصطفی چایچی روز دوشنبه در شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی استعدادیابی ویژه دوچرخه سواری استان یزد افزود: برای شناسایی استعدادها و ارتقای آن یک عزم همگانی نیاز است.


وی ادامه داد: در سال های اخیر برای کشف استعدادها و ارتقای این رشته جذاب در سطح کشور و برخی استان ها کارهای خوبی توسط فدراسیون و هیات ها انجام گرفته ولی قطعا کافی نیست.
این مسئول اظهار داشت: برگزاری کارگاه های متعدد استعدادیابی با حضور مربیان شایسته یک ضرورت مهم محسوب می شود و باید برای تحقق اهداف و برنامه ها اقدام جدی داشت.
چایی چی گفت: حضور مربیان استعدادیاب در مسابقات و برنامه های مختلف برای شناسایی ظرفیت ها خیلی دارای اهمیت است و امیدواریم این امر امسال و سال آینده با قوت پیگیری شود.
در این کارگاه توضیحاتی پیرامون استعدادیابی از قبیل سن مناسب، علاقه، توانمندی ،ایجاد انگیزه در علاقمندان و توجه به اینکه هر فرد در شرایط جسمی خاص در چه رشته ای از ورزش دوچرخه سواری می تواند موفق باشد ارائه شد. 
این کارگاه با حضور ۴۰ نفر از مربیان استان یزد برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید