کمیته رصد فضای مجازی در یزد تشکیل می‌شود

«سید علی اصغر رفاهی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد گفت: پایش، رصد و بررسی فضای مجازی و فضای سایبر می‌تواند از جمله اقداماتی باشد که کاهش تخلفات…

«سید علی اصغر رفاهی» معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان یزد گفت: پایش، رصد و بررسی فضای مجازی و فضای سایبر می‌تواند از جمله اقداماتی باشد که کاهش تخلفات و جرائم فضای مجازی را به دنبال خواهد داشت . 

وی به تدوین ۵۳ برنامه پیشگیرانه برای اجرا در سال ۹۶ اشاره و بیان کرد: برنامه‌ها برای کلیه اعضای شورای پیشگیری استان و رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های شهرستان‌های استان ارسال شده و شروع کار برای اجرای برنامه‌های تدوینی از فروردین‌ماه سال آینده آغاز خواهد شد . 

این مقام قضایی بر اجرای دقیق و حضور مسئولانه برای اجرای برنامه‌های پیشگیرانه در استان تأکید و اظهار کرد: حسب ساز و کار تعریف شده باید گزارش اقدامات انجام شده از شهرستان‌ها و حوزه‌های قضایی به مرکز استان و سپس به معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضایی ارسال شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه از تعدادی از قضات و کارکنان اداری که در سال گذشته بیشترین همکاری را با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان داشتند با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل شد . 

دیدگاهتان را بنویسید