در سایه فشار و تهدید:

کارکنان و بازنشستگان مخابرات یزد خواستار پرداخت مطالبات قانونی خود شدند

کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه یزد با در دست داشتن تراکت هایی خواستار اجرای بند ۶ مصوبه هیئت وزیران در سال ۸۵ و اجرای آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۸۹ و پرداخت کلیه حقوق صندوق ۶ درصد و جلوگیری از دست اندازی به آنها و اجرای کامل قانون جامع ایثارگران و پرداخت سایر مطالبات قانونی خود شدند.

▪️به رغم اعمال ترفندها و فشارهای گوناگون برای لغو تجمع کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه یزد و صدور اطلاعیه مجدد انجمن صنفی برای لغو این تجمع، برخی از کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه یزد صبح امروز سه شنبه بیست و یکم آبان ماه ۱۳۹۸ در سرسرای ورودی ساختمان مرکزی مخابرات این منطقه گردهم آمدند و مطالبان قانونی خود را با صدای رسا بیان کردند.

▪️گرچه با تلاش های فشرده و القای ناشیانه طراحی تجمع ها توسط ترامپ و بی بی سی و ترساندن برخی افراد با احضار به نهادهای امنیتی سعی شد کانون بازنشستگان و انجمن صنفی اطلاعیه لغو تجمع را صادر کنند، و برخی افراد مراجعه کننده در ابتدای در ورودی با هماهنگی قبلی توسط نگهبان و اعلام این که برنامه تجمع لغو شده آنان را برگرداندند ُ اما سرانجام تجمع با حضور برخی کارکنان و بازنشستگان مخابرات برگزار شد.

▪️یکی از بازنشستگان مخابرات طی سخنانی در جمع تجمع کنندگان اظهار داشت: کارکنان و بازنشستگان مخابرات چند سال است که مطالبات قانونی خود را از راه های کاملا قانونی پیگیری می کنند، تجمع امروز یزد نیز در ادامه ی فعالیت های همکاران در سراسر کشور برگزار می گردد.

▪️وی گفت: متاسفانه شنیده می شود مسئولانِ ارشد مخابرات استان در چند روز گذشته با انواع فشارهای خارج از عرف موجب بزرگ نمایی موضوع و ایراد برچسب های نادرست به تجمع کارکنان شده اند ، بنابر این ما اعلام می کنیم که این گردهمایی در اندرونی ساختمانِ مخابرات یک اعتراض کاملا صنفی و در راستای مطالبات قانونی است و هیچ شائبه سیاسی در آن نیست.

▪️این بازنشسته مخابرات از مسئولان مخابرات خواست تا بی تدبیری و ضعف عملکرد، خود را پشت واژه مقدس نظام پنهان نکنند و خاطرنشان ساخت: اغلب همکارانی که امروز در این جمع حضور یافته اند ایثارگر و جانباز و رزمنده و آزاده هستند و دلستگی آنها به نظام جمهوری اسلامی بیشتر از مسئولان مخابرات است.

▪️گفتنی است کارکنان و بازنشستگان مخابرات منطقه یزد با در دست داشتن تراکت هایی خواستار اجرای بند ۶ مصوبه هیئت وزیران در سال ۸۵ و اجرای آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۸۹ و پرداخت کلیه حقوق صندوق ۶ درصد و جلوگیری از دست اندازی به آنها و اجرای کامل قانون جامع ایثارگران و پرداخت سایر مطالبات قانونی خود شدند.

▪️این تجمع در حالی که رئیس اداره حراست در حاشیه آن حضور یافته بود، در نهایت آرامش پس از دقایقی با صلوات بر پیامبر گرامی اسلام و خاندان پاکش پایان یافت.

دیدگاهتان را بنویسید