پرداخت مطالبات فرهنگیان اولویت دولت

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد ، علی اللهیار ترکمن در سفر به یزد و در جمع مسئولان افزود: تامین چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و ۲ هزار و ۷۰۰…

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش یزد ، علی اللهیار ترکمن در سفر به یزد و در جمع مسئولان افزود: تامین چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت مطالبات فرهنگیان و

۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از حق التدریس معلمان تا پایان شهریور ، پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۴ ، مطالبات شیر مدارس و فوق العاده نوبت دوم در این راستاپرداخت شده است.
وی ابراز امیدواری کرد حق التدریس شاغلین ، آزاد، خرید خدمات آموزشی ، اضافه کار ، حقوق وعیدی سرباز معلمان ، حقوق وعیدی کارکنان قراردادی حداکثر تا قبل از ۲۰ اسفند ماه براساس ساز و کار بودجه تامین و پرداخت شود و امیدواریم امسال یک سال کم مطالبه ای را پشت سر بگذاریم .
این مسئول در مورد زمان پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۵ گفت: بعد از تامین و پرداخت ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای پاداش ومطالبات مرخصی بازنشستگان سال ۹۴ ، خزانه به یک فرصت بروز کردن برای پرداخت تعهدات قانونی اسفندماه خود نیازمند است.
اللهیار ترکمن گفت: پرداخت پادادش بازنشستگان سال ۹۵ دردستور کار است و امیدوارم هرچه زودتر بتوانیم براساس سطح توانائی و نقدینگی که در خزانه وجود دارد این اعتبار تامین و پرداخت شود .
اللهیار ترکمن در ادامه در خصوص مدارس خاص گفت: امیدوارم با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه استان بتوانیم درسال ۱۳۹۶ یک مدرسه خاص اُتیسم برای کودکانی که مبتلا به این نقیصه هستند دراستان یزد داشته باشیم .
وی بر ضرورت فراهم آوردن شرایط خاص تحصیلی برای کودکان استثنائی تاکید کرد و افزود: استان یزد از استانهای پیشرو درنحوه اداره و نظارت بر مدارس استثنائی است .
این مسئول به بررسی برخی از کمبودها و تجهیزات مدارس استثنائی استان اشاره کرد و گفت : تعمیر و تامین سیستم گرمایشی مدارس ، تامین تجهیزات توانبخشی برای کودکان جسمی و حرکتی و راه اندازی یک مدرسه اتیسم از جمله مواردی است که برای تامین اعتبار آن تلاش خواهیم کرد .
اللهیار ترکمن همچنین به بازدید خود از موزه علوم طبیعی یزد اشاره کرد و با برشمردن تاثیر این موزه در پیشبرد و تعمیق سطح یادگیری و ماندگاری آن از تلاش و همت استان درراه اندازی و ارتقای آن قدردانی کرد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید