ورزش استان یزد مسیر قهرمانی را با جدیت طی کند

سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در جشنواره همگانی استعدادیابی استان یزد که در ورزشگاه ۶ هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد پتانسیل‌های بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه ورزش دارد و استعدادهای بسیار زیاد…

سیدمحمد میرمحمدی استاندار یزد در جشنواره همگانی استعدادیابی استان یزد که در ورزشگاه ۶ هزار نفری شاهدیه یزد برگزار شد، اظهار داشت: استان یزد پتانسیل‌های بسیار بالایی در زمینه‌های مختلف به ویژه در زمینه ورزش دارد و استعدادهای بسیار زیاد موجود در استان، اگر شناسایی شده و پرورش داده شوند، به طور قطع حرف‌های بسیاری برای گفتن خواهند داشت.

وی ادامه داد: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها نیز در گسترش فرهنگ ورزشی بسیار اثرگذار است به ویژه آنکه در این مراسم والدین نیز حضور دارند و در کنار نوجوانان و نونهالان خود به فعالیت‌های ورزشی کمک می‌کنند.

میرمحمدی بیان کرد: امیدواریم دست‌اندرکاران ورزش استان یزد با شناسایی استعدادهای هر رشته بتوانند مسیر ورزش قهرمانی را نیز ادامه داده و برای استان و کشور افتخارات بیشتری کسب کنند.

وی عنوان کرد: استعدادهای بسیاری در استان یزد وجود دارد و فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان استان در زمینه استعدادیابی بسیار ارزشمند است به ویژه آنکه اگر ورزش در فعالیت‌های روزمره جوانان و نوجوانان قرار گیرد، نشاط‌ آور و سلامت‌آفرین خواهد بود.

استاندار یزد تصریح کرد: روزمره شدن ورزش برای جوانان آنها را از لحاظ روحی و روانی نیز مهربان‌تر و سلامت‌تر خواهد کرد و میزان ابتلای آنها به بیماری‌های مختلف را کاهش خواهد داد.

میرمحمدی خاطرنشان کرد: بسیاری از این ورزش‌ها هزینه چندانی نیز ندارد و سلامت را در جامعه ارتقاء خواهد داد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید