هیأت‌های ورزشی مروج فرهنگ پهلوانی در جامعه هستند

احمد شیرزاد پیش از ظهر امروز در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور به میزبانی یزد با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در هفته اول اسفند روزی به نام روز جهانی سلامت مردان وجود دارد که با حوزه سلامت…

احمد شیرزاد پیش از ظهر امروز در پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور به میزبانی یزد با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: در هفته اول اسفند روزی به نام روز جهانی سلامت مردان وجود دارد که با حوزه سلامت و تربیت‌بدنی مرتبط است.

وی رؤسای هیأت‌های ورزشی را مروجان فرهنگ پهلوانی برشمرد و ادامه داد: اگر چنین فرهنگی در جامعه گسترده شود، بخشی از مشکلات حل خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد، یکی از پیچیده‌ترین مدیریت‌ها در آموزش و پرورش را مدیریت ورزشی دانست و اضافه کرد: محبت، ملاحظه و متانت در مدیریت ورزش نقش اصلی را دارد.

وی با اشاره به میزبانی استان یزد از برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی اظهار داشت: خوشبختانه استان یزد این توفیق را داشت که دوره هشتم مسابقات زورخانه‌ای و پهلوانی دانش‌آموزی را برگزار کند و افتخاری برای استان یزد باشد.

شیرزاد با اشاره به نقش ورزش در تحصیل دانش‌آموزان ادامه داد: باید برای ورزش دانش‌آموزی فرهنگ‌سازی کرد و مدارس و دانش‌آموزان به ورزش تشویق شوند تا اثرات مؤثر آن که شادابی و نشاط روحی دانش‌آموزان است، در تحصیل نیز دیده شود.

به گزارش فارس، پنجمین مجمع عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور به میزبانی یزد و با حضور رؤسای هیأت‌های ورزشی دانش‌آموزی از سراسر کشور با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی کشور برگزار شد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید