یزدانه

نفر سوم تیر اندازی با کمان جهان:موفقیتم را مدیون دعای خیر مردم می دانم

  مبینا فلاح روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بافق سطح مسابقات جهانی آمریکا را بسیار بالا خواند و اظهار داشت: دعای خیر مادر، پشتکار، توانمندی مربی و تشویق دوستان عوامل دیگر این موفقیت بود….

یزدانه

یزدانه

 

مبینا فلاح روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بافق سطح مسابقات جهانی آمریکا را بسیار بالا خواند و اظهار داشت: دعای خیر مادر، پشتکار، توانمندی مربی و تشویق دوستان عوامل دیگر این موفقیت بود.


وی با بیان اینکه با کسب این مقام در مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان احساس خوبی دارم اظهار کرد: مدال برنز خود را به پیشگاه مردم شریف ایران اسلامی و همه شهیدان والا مقام کشور به ویژه عزیزان گلگون کفن شهر و دیار خود تقدیم می کنم.
مبینا فلاح از شهرستان بافق به نمایندگی از کشورمان در رشته تیر اندازی با کمان، بخش 'ریکرو' توانسته با اختلاف کم رقیب آمریکایی خود را شکست دهد و به مقام سوم جهانی این مسابقات دست یابد. 
دارنده رتبه سوم مسابقات جهانی تیر اندازی با کمان گفت: پس از شکست حریف آمریکایی خود موفق به کسب مدال برنز این مسابقات در لاس وگاس آمریکا شدم.
فلاح با بیان اینکه او تنها نماینده استان یزد در مسابقات جهانی تیر و کمان بود خاطر نشان کرد: در این مسابقات۷۴ ورزشکار از ۸۴ کشور جهان حضور داشتند.
وی افزود: در مجموع ۱۱قهرمان ملی تیر و کمان از کشور ایران در این مسابقات شرکت کردند که چهار ورزشکار زن و بقیه مرد و در رده سنی جوان، نوجوان و بزرگسال بودند. 
وی تصریح کرد: در این رده سنی یک نفر بزرگسال و بقیه را قشر جوان و نوجوان علاقمند به این رشته ورزشی تشکیل می داد. 
این دختر کماندار بافقی ورزش را مهمترین و بهترین شیوه غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دانست و به همسالان خود توصیه کرد: هیچ وقت ناامید نشوند و برای موفقیت در هر کاری تلاش کنند.
شهرستان بافق دارای ۳۶ رشته ورزشی است که ۱۸ رشته فعال و نیم دیگر غیر فعال یا از فعالیت کمتری برخوردار هستند. 
بافق با ۴۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۱۱۰ کیلومتری مرکز استان یزد قرار دارد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید