نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد برگزار شد

در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد که پیش از ظهر امروز برگزار شد، موضوعات اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اجرای مصوبات، ارائه گزارش استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه در عملکرد سال گذشته و پیش‌بینی سال جاری در حوزه…

در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد که پیش از ظهر امروز برگزار شد، موضوعات اعتبارات سفر ریاست جمهوری و اجرای مصوبات، ارائه گزارش استفاده از ظرفیت‌های قانون بودجه در عملکرد سال گذشته و پیش‌بینی سال جاری در حوزه وزارت نیرو، بررسی اعتبارات و ظرفیت‌های قانونی بودجه راه و شهرسازی در سال گدشته و جاری، بررسی مصوبات کارگروه زیربنایی و شهرسازی استان و توزیع اعتبارات از سوی کمیته تخصیص مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه، شیوه‌نامه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، توزیع اعتبارات بین دستگاه‌های استان از سوی کمیته تخصیص، تصویب ۲۹ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی همچنین تثبیت کاربری کارخانه سلک‌باف با حداکثر آرای اعضاء جلسه به تصویب رسید.

در این جلسه که حضور نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر الزامی است، هیچ‌یک از چهار نماینده استان یزد حضور نداشتند.

هر یک از اعضای جلسه نیز به ارائه پیشنهادات و راهکارها پیرامون طرح‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان پرداختند.

پیش از شروع جلسه نیز استاندار یزد در تذکری جدی نسبت به حضور اعضای غایب و یا حضور نمایندگی از سوی مدیران دستگاه‌ها گفت: مدیران دستگاه‌ها باید شخصاً در این نشست حضور داشته باشند.

به گزارش فارس، مدیران برخی دستگاه‌ها و نهادهای استان در این جلسه حضور نداشتند و نمایندگانی را از سوی دستگاه مربوطه به این نشست معرفی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید