یزدانه

نشست اعضای هیئت رییسه با اعضای شورای دانشکده منابع طبیعی

ه گزارش دریافتی از دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی در ابتدای این نشست دکتر حمید سودایی‌زاده رییس دانشکده مذکور از حضور اعضای هیست رییسه و برگزاری این نشست قدردانی کرد. رییس دانشگاه یزد نیز در این نشست با قدردانی از…

ه گزارش دریافتی از دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی در ابتدای این نشست دکتر حمید سودایی‌زاده رییس دانشکده مذکور از حضور اعضای هیست رییسه و برگزاری این نشست قدردانی کرد.

رییس دانشگاه یزد نیز در این نشست با قدردانی از زحمات  دکتر اصغر مصلح آرانی رییس سابق دانشکده ابراز امیدواری کرد: مدیریت جدید دانشکده بتواند با استفاده از پتانسیل‌های موجود نسبت به ارتقای دانشکده در ابعاد گوناگون آموزشی، پژوهشی و فرهنگی گام‌های موثری بردارد.

دکتر محمدصالح اولیاء همچنین همت بیشتر اعضای هیئت علمی این دانشکده در راستای افزایش فعالیت‌های تحقیقاتی در حد شاخص‌های سیاست‌گذاری شده را خواستار شد. در ادامه مدیر برنامه، بودجه و تحول اداری و هر یک از معاونان دانشگاه به ترتیب گزارشی از شاخص‌های آموزشی، پژوهشی، اداری و مالی، دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی ارائه کردند. در پایان این نشست به پاس قدردانی از زحمات دکتر مصلح آرانی در مدت تصدی ریاست دانشکده لوح یادبود اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید