نارنجستان هنر در یزد راه‌اندازی می‌شود

محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد  پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید آوینی اظهار داشت: همه تلاش خود را به کار…

محمدصادق کوچک‌زاده رئیس حوزه هنری یزد  پیش از ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی و برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید آوینی اظهار داشت: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا با استفاده از توان هنرمندان هفته هنر انقلاب اسلامی را باشکوه برگزار کنیم.

وی خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری برنامه‌های این هفته همچنین مشارکت مردم در برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی شد.

کوچک‌زاده با تأکید بر اینکه روح انقلاب اسلامی باید در فرهنگ و هنر ملموس باشد، عنوان کرد: شهید آوینی در عرضه هنر تراز انقلاب اسلامی و هنر فاخر ایرانی ـ اسلامی پیش‌رو بود و وظیفه ما امروز ادامه این مسیر هنرمندانه است.

رئیس حوزه هنری یزد همچنین بر لزوم مشارکت رسانه‌ها با ویژه رسانه ملی در برنامه‌های این هفته تأکید کرد و افزود: هنر فاخر باید به مردم معرفی شود.

کوچک‌زاده یادآور شد: پرورش، حمایت و هدایت استعدادهای هنری جوان از مهم‌ترین وظایف حوزه هنری است و این مرکز باید به پاتوق اهالی هنر تبدیل شود.

وی از راه‌اندازی نارنجستان هنر در هفته هنر انقلاب اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این مرکز زمینه حضور پررنگ‌تر هنرمندان رشته‌های مختلف در حوزه هنری فراهم می‌شود.

به گزارش فارس، از ۱۹ تا ۲۶ فروردین ماه هر سال به مناسبت سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی به عنوان هفته هنر انقلاب اسلامی تعیین و نامگذاری شده است.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید