موفقیت در عرصه های بین المللی بستگی به استعدادیابی و آموزش دارد

اطمه کیوانی شامگاه پنجشنبه در جمع نایب رئیسان بانوان هیات های تنیس روی میز کشور در یزد افزود: برای توسعه فراگیر این رشته بخصوص در بخش بانوان کارهای خوبی انجام گرفته است. وی ادامه داد: در بین بانوان برای موفقیت…

اطمه کیوانی شامگاه پنجشنبه در جمع نایب رئیسان بانوان هیات های تنیس روی میز کشور در یزد افزود: برای توسعه فراگیر این رشته بخصوص در بخش بانوان کارهای خوبی انجام گرفته است.


وی ادامه داد: در بین بانوان برای موفقیت در سطح کشور و عرصه های بین المللی ظرفیت های خوبی داریم که برای ارتقای آنها به همکاری ، جدیت در انجام برنامه ها ، آموزش و استعدادیابی نیاز مبرم است.
این مسئول با قدردانی از بانوان فعال در این رشته تصریح کرد: در سطح کشور و با پیگیری هیات ها و نایب رئیسان امور بانوان تنیس روی میز در سال های اخیر خیلی کار شده و قطعا باید تداوم بیشتر یابد.
کیوانی گفت: تلاش خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی در بخش استعدادیابی با دقت بیشتری پیش برویم و بهترین‌های حاضر در تنیس روی میز را شناسایی و با سرمایه‌گذاری روی آنها زمینه موفقیت شان در عرصه‌های بین المللی را بهتر از گذشته فراهم کنیم.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: این اداره کل نگاه وی‍ژه‌ای به وضعیت ورزش بانوان دارد و در این راستا برنامه‌هایی به منظور توسعه و رونق هرچه بیشتر ورزش بانوان در دستور کار دارد که در بحث رشته تنیس روی میز نیز تاکیدمان این است تا در بخش بانوان بیش از پیش توسعه پیدا کند.
مسعود شریعتی افزود: اثرگذاری جمعیت بانوان در عرصه های مختلف ورزشی غیرقابل انکار است و در بخش تنیس روی میز هم باید تلاش شود تا بانوان جذب این رشته شوند و قطعا توسعه و گسترش این رشته سریع تر انجام خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: هیات جدید تنیس روی میز استان یزد در راستای توسعه و گسترش این رشته اقدامات ارزشمندی را انجام داده که نتایج آن در آینده حاصل خواهد شد و قطعا استان یزد در این رشته حرفی برای گفتن خواهد داشت.
شریعتی گفت: برگزاری نشست های مختلف و بررسی عملکرد هیات های استانی کار خوب و قابل تقدیری است که فدراسیون تنیس روی میز میزبانی این نشست را به یزد واگذار کرده و امیدوارم نتایج مباحث این نشست ها به توسعه این رشته کمک کند.
در پایان این نشست مسائل و مشکلات تنیس روی میز کشور مورد بررسی قرار دارد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید