منابع آب خِرسان برای انتقال به یزد بهتر است

معاون امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به فعالیت های مسئولین استان در خصوص آب گفت: همواره در هر هفته ۲جلسه با موضوع مدیرت مصرف آب و مدیریت تامین به صورت دوره ای در ادارات مختلف برگزار می شود. محسن…

معاون امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به فعالیت های مسئولین استان در خصوص آب گفت: همواره در هر هفته ۲جلسه با موضوع مدیرت مصرف آب و مدیریت تامین به صورت دوره ای در ادارات مختلف برگزار می شود.

محسن صادقیان بیان داشت: بررسی تمام راه های تامین آب به ویژه خطوط انتقال آب همواره در دستورکار قرارداشته و از تمام خطوط نیز بازدید به عمل آمده است تا از نزدیک در جریان کار این شیوه تامین آب قراربگیریم، بر اساس بررسی های انجام شده منابع آب خرسان برای انتقال به یزد بهتر است و اعتبار این خط باید در بودجه سال ۹۸ تامین شود.

صادقیان ضمن تشریح برنامه های مدیریت مصرف آب و کاهش مصرف در بخش های مختلف گفت: در بخش آبیاری فضای سبز ۲۸ درصد کاهش مصرف داشتیم و همراهی مردم در این راه بسیار خوش حال کننده است.

معاون عمرانی استاندار در خصوص تعرض به خط انتقالی آب یزد و نگهداری از این خط اذعان داشت: برای انتقال آب به یزد چاره ای به جز عبور از سرزمین های اصفهان نداشتیم و برای خفظ خط باید به شهرهای در مسیر هم آب داد، نگهداری از خط انتقال آب کار بسیار دشواری است و باید بدانیم که مردم ورزنه نیز هنگام قطع شدن آب انتقالی دچار مشکل می شوند چراکه آب آن ها نیز قطع می شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید