معاون وزیر تعاون: فضای تبلیغات کشور باید باشفافیت همراه باشد

 سیدحمید کلانتری معاون تعاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در مراسم ۲ ثبت رکورد تبلیغاتی برای شرکت تعاونی تبلیغات دانش بنیان رسانه و آگهی زبده (پرواز) در یزد گفت: هم اکنون بخش زیادی از تبلیغات تلویزیون کشور…

 سیدحمید کلانتری معاون تعاون وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در مراسم ۲ ثبت رکورد تبلیغاتی برای شرکت تعاونی تبلیغات دانش بنیان رسانه و آگهی زبده (پرواز) در یزد گفت: هم اکنون بخش زیادی از تبلیغات تلویزیون کشور با غش در کار آمیخته شده به گونه ای که این تبلیغات نامناسب نمی گذارند افراد به راحتی انتخاب خود را انجام دهند. 


وی با بیان اینکه فضای کاذب ایجاد شده، وضعیتی اشتباه و نامناسب بوجود آورده است، افزود: در وضعیت خراب و شهرآشوب کنونی باید گروهی با تکیه بر هنر ایرانی و اسلامی گردهم جمع شده و با صداقت و روراستی در خصوص تبلیغات فعالیت کنند.
معاون وزیر تعاون خاطرنشان کرد: بزرگترین هنر یزدی ها همواره بر صداقت و درستی بوده و لذا شرکت تعاونی پرواز به عنوان بزرگترین تعاونی باید این برند یزدی ها را حفظ کرده و همه فعالیت های آن بر پایه صداقت و روراستی با مردم باشد.
کلانتری تاکید کرد: دانش تبلیغات باید بسیار دقیق انجام شود و اگر اشتباهی در آن رخ دهد همه فعالیت را با مشکل مواجه می کند از این رو نیازمند استفاده اصولی و درست از این هنر در جامعه هستیم.
در پایان این مراسم ۲ رکورد بزرگترین تعاونی تبلیغاتی کشور و همچنین مالک بیشترین عرصه تبلیغات محیطی در کشور با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، دکتر عظیمی دبیرکل اتاق تعاون مرکزی ، معاون استاندار یزد و جمعی از مسئولان استانی برای شرکت تعاونی پرواز ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید