لطفا تنبیه نکنید!

محمدعلی وزیری/ عجب روزگاری شده!  فقط کافی است سیمت به بالا وصل  باشد آن وقت الی الابد روشن روشنی! حتی اگر فیوز هم بپرانی و مقصر هم باشی، نمی گذارند خاموش شوی! در جزیره ای از جزایر خلیج فارس، مدیری…

محمدعلی وزیری/ عجب روزگاری شده!  فقط کافی است سیمت به بالا وصل  باشد آن وقت الی الابد روشن روشنی! حتی اگر فیوز هم بپرانی و مقصر هم باشی، نمی گذارند خاموش شوی!

در جزیره ای از جزایر خلیج فارس، مدیری فیلم اورجینال پخش می کند و بلافاصله تنبیه و معزول می گردد تا مرهمی بر جراحت روحی آنانکه فیلم را ندیده اند یا دیده اند، شود. ولی چون تعهد و حسن سابقه دارد  با یک درجه ارفاق، مشاور معاون هماهنگی امور استانهای سازمان صدا و سیما می شود تا از تجربه اش، دیگر مدیران استانها نیز بهره مند شوند!

 لذا کاکتوس از فرصت استفاده کرده، التماس می نماید رییس دانشگاه آزادِ واحد تحقیقات را  به خاطر تساهل در سانحه اتوبوس دانشجویان، تنبیه نکنید. زیرا دیر بجنبیم، باتوجه به تعهد و حسن سابقه ای که در او سراغ دارند، احتمالا به سمت وزیر علوم کشور منصوب می گردد! چند تا نمونه دیگر هم دارم که از ترس مدیر مسئول اسم نمی برم! بیچاره می ترسد من را به این خاطر تنبیه کرده از سمت کاکتووسی عزل و به سمت مدیرمسئولی نصب نمایند!

دیدگاهتان را بنویسید