لزوم تلاش جدی برای تکمیل چرخه فولاد در استان یزد

سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیوکی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران ارشد شرکت فولاد آلیاژی ایران بر لزوم تکمیل چرخه تولید فولاد در استان یزد تأکید کرد . وی با اشاره به…

سید ابوالفضل موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس بیوکی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران ارشد شرکت فولاد آلیاژی ایران بر لزوم تکمیل چرخه تولید فولاد در استان یزد تأکید کرد .

وی با اشاره به منابع معدنی موجود در استان یزد و ظرفیت‌های عظیم در این حوزه، خواستار برنامه‌ریزی فعالان در این زمینه شد و بیان کرد: باید تلاش کنیم با استفاده از ظرفیت‌های موجود استان، چرخه تولید فولاد در استان تکمیل شود.

موسوی بیوکی ضمن قدردانی از نگرش مدیران فولاد آلیاژی به مسؤولیت‌های اجتماعی و نقش اشتغالزایی که این واحد فولادی بزرگ در شهرستان اشکذر و سایر شهرستان‌های استان یزد ایفا می‌کند، خاطرنشان کرد: لازم است در کنار این امر توجه بیشتری به مسائل زیست محیطی نیز صورت گیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، انجام انجام پروژه‌هایی نظیر یزد یک را در کنار مشکلات مالی و مسائل سیستم بانکی بسیار خوب و دارای آثار مثبت خواند و افزود: آمادگی برای مساعدت و همکاری در رفع مشکلات این مجموعه و هماهنگی‌های لازم وجود دارد.

فرماندار اشکذر نیز در این نشست با اشاره به مشکلات صنایع این شهرستان به ویژه فولاد آلیاژی بیان کرد: مهم‌ترین مسئله‌ای که واحدهای صنعتی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مسائل بانکی و مالیات بر ارزش افزوده است.

شاه‌حسینی در مورد جاده مواصلاتی برخی صنایع از جمله فولاد آلیاژی نیز به بیان مسائل این مسیرها پرداخت و خواستار پیگیری رفع مشکلات آن از سوی نماینده یزد و اشکذر شد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید