یزدانه

فلاحت پیشه: از موضع‌گیری‌های اردوغان متعجب نمی‌شوم

عضو کمیسیون امنیت ملی درحالی که معتقد است اردوغان در حوزه‌های مختلف با شکست رو به رو شده و شخصیت پادر هوایی در عرصه سیاست خارجی دارد، گفت: موضع‌گیری‌های او به واسطه این شخصیت ثبات راهبردی ندارد.   حشمت الله…

یزدانه

عضو کمیسیون امنیت ملی درحالی که معتقد است اردوغان در حوزه‌های مختلف با شکست رو به رو شده و شخصیت پادر هوایی در عرصه سیاست خارجی دارد، گفت: موضع‌گیری‌های او به واسطه این شخصیت ثبات راهبردی ندارد.

 

حشمت الله فلاحت‌پیشه با اشاره به اظهارات ضدایرانی رئیس جمهور ترکیه در بحرین، گفت: با توجه به شخصیت سیاسی بی‌ثبات آقای اردوغان انتظار چنین حرف‌ها و رفتارهایی از او می‌رود چراکه براساس شرایط زمانی و مکانی مواضع متفاوتی می‌گیرد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آشفتگی‌ در موضع‌گیری‌های چند سال اخیر آقای اردوغان ناشی از سیاست‌های مکرر اشتباه او در تحولات منطقه و خاورمیانه است، افزود: از آنجا که میل به جاه‌طلبی اردوغان بسیار بالاست و این را در فعل و انفعالات درون ترکیه به خوبی نشان داده، سعی در ایفای نقش واسطه میان کشورهای غربی و اسلامی نیز دارد تا به واسطه تحمیل سیاست‌های غرب به دنیای اسلام، امتیازات نظامی در ناتو یا امتیازات اقتصادی و اجتماعی در اتحادیه اروپا دریافت کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درحالی که معتقد است اردوغان در حوزه‌های مختلف منطقه‌ای و بین‌المللی با شکست رو به رو شده و یک شخصیت پا در هوا در عرصه سیاست خارجی دارد، گفت: به واسطه این شخصیت سیاسی شکست‌خورده، موضع‌گیری او دارای ثبات راهبردی نیست لذا نسبت به این موضع‌گیری‌ها متعجب نمی‌شوم.

دیدگاهتان را بنویسید