فرهنگ اعلام شهدای یزد رونمایی می‌شود

«محمدحسن فاضلی» با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت‌های فرهنگی در حفظ و ترویج فرهنگ شهادت، افزود: در این خصوص امسال کتاب فرهنگ شهدای یزد منتشر می‌شود .  وی ادامه داد:  این کتاب ارزشمند شامل اطلاعات، وصایا و تصاویر تمام شهدای استان…

«محمدحسن فاضلی» با اشاره به اهمیت و نقش فعالیت‌های فرهنگی در حفظ و ترویج فرهنگ شهادت، افزود: در این خصوص امسال کتاب فرهنگ شهدای یزد منتشر می‌شود . 

وی ادامه داد:  این کتاب ارزشمند شامل اطلاعات، وصایا و تصاویر تمام شهدای استان یزد است که مناسب طراحی و در دسترس عموم و تمام علاقمندان برای بهره برداری و استفاده معنوی قرار می‌گیرد . 

معاون بنیاد شهید در ادامه به برگزاری یادواره‌های شهیدان در سطح استان اشاره کرد و گفت: امسال افزون بر سه هزار یادواره و یادبود شهدا با همکاری دستگاه‌های مختلف و بخصوص همراهی مردم و خانواده‌های معزز شهیدان برگزار شده است . 

وی در زمینه فعالیت‌های علمی برای فرزندان شاهد نیز اظهار کرد: در سال تحصیلی گذشته افزون بر ۷۰ درصد دانش‌آموزان شاهد استان یزد ممتاز شدند که میانگین کشوری این آمار ۵۹ درصد است . 

فاضلی در پایان نیز گفت: هم‌اکنون افزون بر چهار هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در ۷۰ مرکز آموزشی استان یزد مشغول تحصیل هستند که ۳۰ درصد را دانشجویان ممتاز تشکیل می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید