فرماندار اردکان:ضعف مهارت آموزی اصناف علت بسیاری از تخلفات است

هادی مقیمی شنبه شب در نشست کمیسیون نظارت شهرستان اردکان رعایت انصاف توسط واحدهای صنفی و بازاریان را یک اصل مهم در رضایت شهروندان عنوان کرد و افزود: انجام آموزش‌های لازم به شاغلان در صنوف مختلف، موجب ارتقای بهره‌وری و…

هادی مقیمی شنبه شب در نشست کمیسیون نظارت شهرستان اردکان رعایت انصاف توسط واحدهای صنفی و بازاریان را یک اصل مهم در رضایت شهروندان عنوان کرد و افزود: انجام آموزش‌های لازم به شاغلان در صنوف مختلف، موجب ارتقای بهره‌وری و بهبود نحوه اداره صنف‌ها خواهد شد.


وی همچنین با اشاره به نزدیکی ایام نوروز ۹۵ و ضمن تاکید بر تقویت آموزش های لازم در عرصه بازار افزود: باید تدابیر لازم برای ارتقای خدمات‌رسانی صنوف به شهروندان اندیشیده شود.
فرماندار اردکان با بیان اینکه هماهنگی و نظارت بر عملکرد اتحادیه‌های صنفی از مهم‌ترین وظایف این کمیسیون است اظهار داشت: بازاریان همواره و در همه عرصه‌های قبل و پس از انقلاب اسلامی، نقش تعیین‌کننده‌ای در مسائل اجتماعی داشته‌اند و اولویت این کمیسیون باید تعامل همه‌جانبه با کسبه باشد.
وی افزود: با توجه به نزدیک‌شدن ایام عید نوروز و در راستای جلوگیری از نابسامانی در بازار، اصل نظارت و بازرسی واحدهای صنفی باید تقویت شود.
فرماندار اردکان با اشاره به برخی گزارش‌ها پیرامون مسائل بهداشتی تعدادی از واحدهای صنفی تأکید کرد: این موضوعات به دستگاه‌های ذی‌ربط ارجاع شده و ما همواره تأکید داشته‌ایم که سلامت مردم نباید مورد مصالحه و مذاکره قرار گیرد.
در ادامه این جلسه، در خصوص وضعیت رستوران‌ها و خدمات‌دهی آنان در ایام نوروز، چند درخواست صدور مجوز ایجاد واحدهای صنفی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت .

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید