فرماندار ابرکوه: از خون مطهر شهدا پاسداری و خانواده های آنان را تکریم کنیم

سیدنبی رسولی روز شنبه در آستانه فرا رسیدن سالگرد تاسیس بنیاد شهید(۲۲ اسفند) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهدای گرانقدر با نثار خونشان در راه پاسداری از اسلام و همچنین فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران ،موج اسلام خواهی…

سیدنبی رسولی روز شنبه در آستانه فرا رسیدن سالگرد تاسیس بنیاد شهید(۲۲ اسفند) در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهدای گرانقدر با نثار خونشان در راه پاسداری از اسلام و همچنین فرهنگ شهادت طلبی ملت ایران ،موج اسلام خواهی و عزت را در جهان به ارمغان آوردند.


وی افزود: فدارکاریهای شهدا و همت والای ملت و ایثارگران در دوران ۸سال دفاع مقدس موجب شد تا امروز انقلاب اسلامی ایران ، الگویی نمونه برای کشورهای اسلامی و حتی دنیا باشد.
فرماندار ابرکوه با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت‎ طلبی موجب دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران شده است خاطرنشان کرد: وظیفه داریم به یاد داشته باشیم که موفقیت‎ها و پیشرفت‎های امروز کشورمان در عرصه های مختلف مرهون ایثار و فداکاری شهدا و ایثارگران است.
نماینده عالی دولت درابرکوه بابیان اینکه حرکت در مسیر شهدا و خط ولایت بود که باعث رشد و پویایی ایران شد تصریح کرد: همین ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است که موجب شده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه زورگویهای مستکبران ایستادگی کند.

دیدگاهتان را بنویسید