غفلت از تربیت دینی انسان را به حضیض نابودی می‌کشاند

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بافق اظهار داشت: ما به عنوان مسلمان باید تسلیم خواست خداوند متعال و دستورات خاندان عصمت و طهارت (ع) باشیم و از جمله تأکیدات دین مبین اسلام، موضوع محیط زندگی انسان است…

حجت‌الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه بافق اظهار داشت: ما به عنوان مسلمان باید تسلیم خواست خداوند متعال و دستورات خاندان عصمت و طهارت (ع) باشیم و از جمله تأکیدات دین مبین اسلام، موضوع محیط زندگی انسان است که باید از هر حیث طاهر باشد.

سلیمانی در بخش دیگری از خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از مردم فلسطین و بیانات ارزشمند و مهم ولی امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای عنوان کرد: مسئله فلسطین مسئله اول جهان اسلام است و باید محور وحدت امت اسلامی باشد و امت اسلامی نباید اجازه دهند که شرایط حصر و سایر موارد بر عزم و اراده آنان برای دفاع از فلسطین و آزادی قدس شریف تأثیر بگذارد.

وی افزود: به حول و قوه الهی و به برکت نیروی مقاومت نشانه‌هایی از افول صهیونیست فاسد جهانی در حال خودنمایی است و حزب‌الله لبنان با اتکاء به قدرت ایمان و اراده خلل ناپذیر خود و با وحدت همه فرزندان اسلام طومار این رژیم جعلی را در هم خواهد پیچید.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سخت زیست محیطی خوزستان و اینکه مقام معظم رهبری نسبت به کندی حل مشکلات مردم نگران هستند، تصریح کرد: مردم صبور و سختکوش خوزستان نباید بیش از این دچار مشکل شوند و همه مسؤولان موظف هستند مشکلات زیست محیطی این مردم مؤمن و ولایتمدار را هر چه سریع‌تر رفع کنند.

سلیمانی همچنین با اشاره به سالروز امور تربیتی عنوان کرد: انسان اگر تربیت دینی نشود، باید منتظر حادثه باشد و غفلت از تربیت دینی انسان را به حضیض نابودی می‌کشاند.

امام جمعه بافق در پایان خطبه‌ها با بیان سیره مبارزاتی آیت‌الله فاضل لنکرانی و بیان مجاهدت‌های این عالم ربانی، یاد و نام این عبد صالح خدا را در سالروز ارتحالش گرامی داشت.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید