طنز کاکتوس/ بی بی جان فرنگی!

محمدعلی وزیری خدا روح «دایی جان ناپلئون» و «مش قاسم» را شاد و ایرج پزشکزاد را به راه راست هدایت کند! شما یادتان نیست اما قدیمی ها به یاد دارند که رمان و بعد سریالی به نام «دایی جان ناپلئون»…

محمدعلی وزیری

خدا روح «دایی جان ناپلئون» و «مش قاسم» را شاد و ایرج پزشکزاد را به راه راست هدایت کند! شما یادتان نیست اما قدیمی ها به یاد دارند که رمان و بعد سریالی به نام «دایی جان ناپلئون» نوشته و ساخته شد که در آن هراتفاقی می افتاد، قهرمان داستان می گفت: «آقا زیر سر انگلیسی هاست!» و «مش قاسم»، نوکر وفادارش هم تایید می کرد و می گفت: «آقا دروغ چرا؟! تاقبر چهار انگشت است…  آآآآآآآ» خوب معلوم است که  این چشم آبی های موی زرد، یک نقشه ای برای چهل سال دیگر ما کشیده اند و در فکر ضربه زدن به یک جایی از ما و سست کردن یک چیزی از ما هستند، البته با هزینه و به دست خودمان!

القصه ملکه بانوی انگلیس، خانم الیزابت هم گویا خویش و قوم از کار درآمده! و با رو کردن یک شجره نامه، ادعا شده ایشان از«سادات» است!! شاید منظورشان همان «انور سادات» ترورشده، حاکم مصر و رفیق «مناخیم بگین» نخست وزیر مقبور! اسرائیل باشد یحتمل! ولی نه جدی جدی در حال جا انداختن قضیه هستند. حالا قیافه استاد دکتر رائفی پور و آقازاده حداد عادل مخصوصا دکتر لاریجانی (البته جواد آقا شون) که متولی حرم حقوق بشر است، دیدنی تر شده است و معلوم نیست این ماجرا را حواله به کی بدهند؟! شاید به رییس فراماسونرها…

 ببخشید کاکتوس زاده نکته ای انحرافی گفت و وسط مطلب، پارازیت انداخت که: « بابا این یک حقّه قدیمی است! این ملاعین و مغضوبین سالهای پیش وقتی ورق بازی می کردند به ورق عکس ملکه می گفتند "بی بی!"»

 ببخشید رشته افکار و سلسله خزعبلاتم ازهم گسست. لطفا  نفرمایید: «کرامت الیزابت بوده» و خرافاتی ها نگویند «بد ملکه گفتی و شک کردی! سزای شکاکی همین است!» سند هم از روزنامه  تایمز و هاآرتص بیاورند!

دیدگاهتان را بنویسید