مدیر عامل باشگاه فوتبال داماش گیلان هم تایید کرد:

شایعه حضور یک تیم از یزد به جای داماش گیلان در لیگ یک

با توجه به بدهی‌های میلیاردی و عدم امکان صدور کارت بازی برای نمایندگان گیلان و خوزستان شایعه انتقال امتیاز داماش به یزد قوت گرفته است. موضوعی که مدیر عامل تیم داماش هم آن را تایید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی یزدان قرعه‌کشی لیگ یک فوتبال کشور جام آزادگان در حالی با حضور نمایندگان تیم‌های لیگ یکی برگزار شد که به جای تیم داماش گیلان، نام کارون اروند خرمشهر در مراسم قرعه کشی ذکر شد.

اما با توجه به بدهی چهار میلیارد تومانی و عدم امکان صدور کارت بازی برای بازیکنان تیم فوتبال کارون اروند خرمشهر و با عنایت به اینکه این تیم حتی سرمربی و بازیکن هم ندارد و پنجره نقل و انتقالات آنها هم بسته است، گفته می شود که امتیاز داماش به یزد انتقال داده خواهد شد. موضوعی که مدیر عامل تیم داماش نیز آن را تایید کرده است.

کمیته تعیین وضعیت لیگ یک هفته پیش، هفت روز به داماش فرصت داد که به رأی این کمیته اعتراض کنند و حالا باید منتظر تصمیم نهایی این کمیته بود.

با وجود همه این اخبار نارگانی مدیرعامل باشگاه شهید قندی یزد امروز در گفتگو با رسانه ها اعلام کرده است که ۷۰ درصد ترکیب تیم شهید قندی یزد مشخص شده و تا آغاز رقابتهای لیگ دسته ۲ کشور به ترکیب کامل خواهیم رسید. هر چند این احتمال هم وجود دارد که در صورت صحت اخبار مذکور نماینده یزد در لیگ آزادگان تیم دیگری باشد.

همه این‌ها در حالی است که چندی قبل تیم کشتی استان یزد با وجود چند ماه تمرین‌های مستمر و آمادگی کامل برای حضور در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی، به دلیل تامین نشدن هزینه‌‌ تیم از حضور در این مسابقات انصراف داده بود. برای همین بسیار بعید به نظر می رسد استانی که توانایی تامین هزینه به مراتب پایین یک تیم کشتی فرنگی را ندارد بتواند از پس هزینه‌های هنگفت تیمداری در لیگ یک فوتبال برآید.

دیدگاهتان را بنویسید