سفر دومین قطار گردشگری عقاب طلایی به یزد

فاطمه دانش‌یزدی، مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد در مورد سفر این گردشگران به خبرنگار فارس گفت: نخستین قطار گردشگری عقاب طلایی هفته گذشته و دومین قطار نیز در هفته جاری و روز گذشته وارد یزد شده و ۲۵ گردشگر خارجی…

فاطمه دانش‌یزدی، مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد در مورد سفر این گردشگران به خبرنگار فارس گفت: نخستین قطار گردشگری عقاب طلایی هفته گذشته و دومین قطار نیز در هفته جاری و روز گذشته وارد یزد شده و ۲۵ گردشگر خارجی از جاذبه‌ها و آثار تاریخی شهر یزد بازدید کردند.

وی عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این گردشگران از مسجد جامع یزد، باغ دولت‌آباد، آتشکده و دخمه زرتشتیان بازدید کردند.

دانش‌یزدی یادآور شد: طرح گردشگری با قطار عقاب طلایی از چندی پیش آغاز شده و سال گذشته نیز تعداد زیادی گردشگر خارجی از این طریق وارد استان یزد شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تصریح کرد: مسافران این قطار شهرهای دیدنی ایران را با سفر به وسیله قطار طی می‌کنند و با اقامت‌های معمولا یک روزه در هر شهر، شاخص‌‌ترین بناهای تاریخی را بازدید می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: قطار گردشگری که دیروز به یزد سفر کرده است، با ورود از مرز سرخس به ایران، از جاذبه‌های گردشگری شهرهای مشهد، کرمان و یزد بازدید کرده‌اند و بعد از یزد نیز به شهرهای اصفهان، شیراز، سعادت‌شهر، شوش، کاشان، اراک و تهران سفر خواهند کرد.

دانش‌یزدی یادآور شد: در سال جاری ۷۲ گردشگر از طریق قطار گردشگری عقاب طلایی به استان یزد سفر کرده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید