«ساخت درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان»هدیه ای به یاد پدر به جامعه فرهنگیان یزد

جمعی از فرهنگیان پیشکسوت با همراهی مدیران‌ پیشین آموزش و پرورش به مناسبت روز پدر در محل درمانگاه فرهنگیان یزد حاضر شدند تا از اقدام خداپسندانه دکتر کاظم سخنور، که درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان را در جوار کلینیک فرهنگیان به یاد پدرش به یاد روانشاد “حاج حسین سخنور” ساخته، تقدیر و تشکر کنند. اقدامی نیکو که نقش مهمی در خدمات رسانی شایسته و ارزان قیمت به جامعه فرهنگیان یزد داشته است.


دکتر کاظم سخنور (داروساز) در کنار بنیان نهادن “درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان” در جوار کلینیک فرهنگیان یزد و داروخانه شبانه روزی دکتر سخنور؛ با تعمیر، بهسازی و تجهیز درمانگاه فرهنگیان؛ شرایط درمان سرپایی بیماران با حضور پزشکان عمومی، متخصص، دندانپزشک، تزریقات، پانسمان و اتاق احیا را فراهم آورده و اکنون نیز درصدد راه اندازی بخش ویژه کودکان در این درمانگاه است.
“درمانگاه شبانه روزی فرهنگیان” چندی پیش با حضور استاندار و نمایندگان مردم یزد و اشکذر و مردم تفت و میبد افتتاح گردید که در این مراسم استاندار و نمایندگان مردم در مجلس بر لزوم حمایت دولت از کلینیک فرهنگیان و تداوم مساعدت های لازم جهت رفاه جامعه فرهنگیان یزد در دسترسی آسان و کم قیمت به خدمات درمانی تاکید کردند.
امید آنکه حمایتهای استاندار و نمایندگان مجلس همچنان ادامه یابد و این کار خیر و هدیه روز پدر، الگویی خوب برای فرزندان این سرزمین شود.
لازم ‌به ذکر است خدمات این درمانگاه برای عموم همشهریان نیز آزاد اعلام شده است.

دیدگاهتان را بنویسید