رویکرد قابل تقدیر رئیس شورای شهر یزد در خصوص شرکت های دانش بنیان:

زمین و امکانات می‌دهیم تا هر نقطه شهر به مرکز پژوهش تبدیل شود

رئیس شورای شهر یزد با بیان اینکه باید شهر یزد را به یک کارخانه بزرگ اقبال و مرکز فناوری کشور تبدیل کنیم گفت: شورای شهر آمادگی دارد تا زمین و امکانات مناسب در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهد تا در هر نقطه از سطح شهر یزد، نمادی از فناوری و نوآوری ایجاد شود.

به گزارش یزدانه؛ غلامحسین دشتی تلاش اعضای شورای ششم شهر یزد را بر محور توسعه علم و فناوری برای پیشرفت استان دانست و گفت: می خواهیم هرگاه نام مرکز فناوری اقبال برده شود، برای همگان دانش و فناوری و تولید تداعی گردد.

وی از پارک علم و فناوری یزد خواست فهرستی از توانمندی های خود در حل مسائل شهری را ارائه کند تا مبنای تنظیم سند همکاری دو طرف باشد.

دشتی داشتن تجربیات و ظرفیت های ملی برای اداره شهر جهانی یزد را یک ضرورت عنوان کرد و افزود: برای رونق فعالیت های تجاری و تولیدی باید به تولید دانش بیندیشیم و یزد، شهر اندیشه، فکر و آموزش شود.

وی با تاکید بر اینکه باید شهر یزد را به یک کارخانه بزرگ اقبال و مرکز فناوری کشور تبدیل کنیم، یادآورشد: هر نقطه شهر یک مرکز خردورزی و پژوهش و عاملی در جهت گسترش فعالیت های دانش بنیان باشد. در این مسیر شورای اسلامی شهر یزد هم با تمام توان، در کنار فعالین این حوزه است.

وی ادامه داد: شورای شهر یزد آمادگی دارد تا زمین و امکانات مناسب در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان قرار دهد تا در هر نقطه از سطح شهریزد، نمادی از فناوری و نوآوری ایجاد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به نحوه عملکرد کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اظهار کرد: چنانچه شهرداری به درآمدهای پایدار متکی باشد، نیازی به درآمدهای این چنینی نیست.

وی از پارک علم و فناوری یزد خواست با توجه به اشرافی که به مسائل شهری و نیازها و طرح های توسعه دارد، راه های تحقق درآمدهای پایدار را برای شهرداری پیشنهاد نماید تا مشکلات شهر قبل از وقوع ریشه یابی و پیشگیری شود.

غلامحسین دشتی یزد را شهر بنیانگذاران کار آفرینی در مقیاس ملی عنوان کرد که مردمانش به دلیل سختکوشی در برابر محدودیت های اقلیمی همیشه به دنبال فکر و اندیشه و خلاقیت بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید