روش‌های الکترونیک کمک به جشن نیکوکاری یزد اعلام شد

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان یزد روش‌های الکترونیک کمک به جشن نیکوکاری در یزد را اعلام کرد. مهدی نشاسته‌گر پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در…

رئیس روابط عمومی کمیته امداد استان یزد روش‌های الکترونیک کمک به جشن نیکوکاری در یزد را اعلام کرد.

مهدی نشاسته‌گر پیش از ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به برپایی جشن نیکوکاری به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در استان یزد اظهار داشت: علاوه بر پایگاه‌هایی که در مدارس و سطح شهر دایر می‌شود، روش‌های الکترونیک دیگری نیز برای کمک به جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری #۰۳۵*۸۸۷۷* همچنین اتصال به سامانه پیامکی ۸۸۷۷ و ارسال عدد یک به این سامانه می‌توان هم در کمک به جشن نیکوکاری و هم صدقه روزانه مشارکت کرد.

نشاسته‌گر بیان کرد: شماره حساب ۱۱۱۸ بانک ملی نیز برای کمک به جشن نیکوکاری و رسیدگی به محرومان در آستانه ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور متکدیان در سطح شهر یزد هر روز در حال افزایش است و چهره ناخوشایندی به شهر می‌بخشد، افزود: بسیاری از مردم رفع این معضل را از کمیته امداد مطالبه می‌کنند در حالی که کمیته امداد مسؤول جمع‌آوری و ساماندهی متکدیان نیست و لازم است اصحاب رسانه در این زمینه وارد عمل شوند.

رئیس کمیته امداد استان یزد بیان کرد: متولیان این امر باید به مردم معرفی شوند تا این موضوع مطالبه مردم از دستگاه‌های متولی باشد.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید