روزنامه بشارت یزد

محمدرضا علمدار یزدی: در حال حاضر یک‌هزار و ۴۷ طرح رو به پیشرفت در استان یزد وجود دارد که از این تعداد ۳۰۰ مورد مربوط به صنعت نساجی است. برای این طرح ها ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و برای ۶ هزار نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

*مجتبی فرهمند: عدم توجه به گزارش های ناظرین پروژه ها و بعضا خارج شدن برخی پروژها از فرایند سازمان نظام مهندسی ساختمان باعث اتفاقاتی نظیر متروپل می شود. اتفاقات اینچنینی دارای لایه های پنهانی از بروز ناهنجاری های اجتماعی است که رفع آنها نیازمند صرف سال ها زمان و هزینه است.

*روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان یزد بعنوان روابط عمومی برتر معرفی و تقدیر شد.

*روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در بین دستگاههای استانی وزارت امور اقتصادی و دارایی به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد و لوح تقدیر را از وزیر اقتصاد دریافت کرد.

*به گزارش روابط عمومی محیط زیست استان یزد، نیره پورملائی افزود: احیای زیستگاه گورخر ایرانی در استان یکی از برنامه ها سازمان حفاظت محیط زیست است و به این منظور سایت تکثیر و پرورش با هدف رهاسازی این گونه در طبیعت چند دهه پیش آغاز شد.

*نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با بیان این که حفظ نظام از هر واجبی واجب‌تر است خطاب به مسئولان گفت: مسئولان و مردم بدانند در قبال خون شهدا مسئولند.

دیدگاهتان را بنویسید