روزنامه بشارت یزد

*رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با بیان اینکه به پیشنهاد استاندار یزد به مرور و با آهنگی تدریجی به سمت آبادانی شهرستان‌های کمتر برخوردار این استان خواهیم رفت، گفت: ۲ شهرستان خاتم و مروست در اولویت هستند.

*سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان یزد از افزایش معنادار مصرف سال جاری کودهای پتاسه و فسفاته در استان یزد به دنبال تصمیمات اتخاذ شده جهت کاهش ۴۵ درصدی قیمت این کودها خبر داد.

*مدیرکل دفتر بازاریابی و تجاری سازی صنایع دستی وزارت میراث از اجرای دستورالعمل حراج صنایع دستی با تاکید بر حذف زمینه‌های پولشویی خبر داد و گفت: تنها کسانی می توانند اقدام به اخد مجوز حراج کنند که قصد خدمت به صنایع دستی دارند.

*مدیر کل امور اقتصادی و دارایی یزد با اشاره به سیاست دولت در عادلانه کردن پرداخت یارانه ها، گفت: در اجرای این سیاست یارانه نان به صورت هوشمند پرداخت می شود و قیمت آن هیچ تغییری نخواهد کرد.

*نماینده مردم تفت و میبد با اشاره به عدم نظارت بر قیمت ها افزود: این عدم نظارت موجب افسارگسیختگی قیمت‌ها شده و دولت باید نظارت خود را بیشتر کند.

*کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه بازی برگزار نشده شهید قندی یزد و نود ارومیه از هفته ۲۳ لیگ دسته دو کشور را ۳ بر صفر به نفع تیم نود اورمیه اعلام و باشکاه شهید قندی را به پرداخت ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

*رویداد «یک خشت، یک مسئول» با حضور دانش آموزان مدرسه مرمت شهر میراث جهانی یزد به مناسبت هفته میراث فرهنگی در باغ جهانی دولت آباد این شهر برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید