روزنامه بشارت یزد

*عصر روز گذشته ساکنین مناطق مختلف استان یزد و به ویژه مناطق داخلی مانند شهر یزد، شاهد بارش سنگین و بی‌سابقه باران بودند. بارش‌هایی که باعث مشکلاتی چون قطعی برق در برخی نقاط و آب گرفتگی برخی از معابر شد….

*عصر روز گذشته ساکنین مناطق مختلف استان یزد و به ویژه مناطق داخلی مانند شهر یزد، شاهد بارش سنگین و بی‌سابقه باران بودند. بارش‌هایی که باعث مشکلاتی چون قطعی برق در برخی نقاط و آب گرفتگی برخی از معابر شد.

*«احمد آخوندی» تاکنون ۷۰ درصد ظرفیت هتل ها و اقامتگاه های سنتی کل استان برای هفته جاری اشغال شده و این میزان در شهر میراث جهان یزد ۹۰ درصد می باشد.

*مدیرکل بحران استانداری علت آب گرفتگی وسیع معابر سهر یزد به دنبال بارندگی عصر شنبه را شکستگی سیل بند روبه روی پارک کوهستان ذکر کرد و از مردم استان به ویژه شهروندان دارالعباده خواست تا از تردد های غیر ضروری در سطح شهر پرهیز کنند.

*امام جمعه ابرکوه درخطبه های نماز جمعه این شهر گفت: در آخرین هفته از ماه مبارک رمضان هستیم و کم کم سفره ضیافت الهی برچیده می شود. خوشا به حال کسانی که از فیوضات معنوی این ماه خدا بهره مند شدند و قدر لیالی قدر را دانستند و آماده اند تا با این ماه غفران الله و شهرالله الاکبر خداحافظی کنند.

*امام جمعه یزد گفت: معلمان سفیران هدایت هستند بنابراین مباحث عقیدتی و هویتی را در مدارس با جدیت دنبال کنند.

*رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز از اجرای دو حکم رفع تصرف اراضی ملی این شهرستان به وسعت مجموعا ۱۸۵۰ مترمربع خبر داد.

*رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد از عقد تفاهم نامه همکاری این دانشگاه با اتحادیه طلا و جواهر یزددر راستای راه اندازی نخستین مدرسه عالی مهارتی طلا و جواهر در استان خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید