روزنامه بشارت یزد

✔️سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱
روزنامه #بشارت_یزد شماره ۱۵۷۳ منتشر شد:


بشارت یزد ۹ ساله شد

۲۲ خرداد ماه ۱۳۹۲ نخستین شماره از نشریه شهاب یزد منتشر شد. نشریه ای با دوره انتشار دو هفته نامه با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی محمدعلی شاهنده که پایه گذار انتشار روزنامه محلی “بشارت یزد” شد.

نشریه “شهاب یزد” در تاریخ ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ از هیات نظارت بر مطبوعات مجوز انتشار گرفت و در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲ نخستین شماره آن منتشر شد و صاحب امتیاز آن نیز در حال تغییر و درمرحله انتقال قرار گرفت.

نام این نشریه بعدها دستخوش تغییر شد وابتدا به هفته نامهو”روزنه” با دوره انتشار هفتگی تغییر یافت.

سال ۱۳۹۳ نیز دوره انتشار این نشریه از هفتگی به روزنامه ارتقا و نام آن نیز بار دیگر تغییر کرد و به “بشارت یزد” تغییر نام داد.

 روزنامه بشارت یزد به عنوان یکی از رسانه های گروه رسانه ای بشارت نو و جایگزین این روزنامه در استان یزد شد و همچنان در سال دهم فعالیت خود به انتشار به عنوان روزنامه ای محلی ادامه می دهد.

گفتنی است روزنامه “بشارت نو” از فروردین ۱۳۸۲ در استان یزد با گستره انتشار منطقه ای شامل استان های “یزد، اصفهان، کرمان و هرمزگان” شروع به انتشار کرد و از ابتدای دی ماه ۱۳۹۲ به عنوان روزنامه سراسری دفتر مرکزی خود را در تهران مستقر کرد. هم اکنون نیز بشارت نو در گروه چهار روزنامه های سراسری در تهران شهرستان های متعدد کشور نمایندگی فعال دارد.

بدین ترتیب روزنامه “بشارت یزد” وارث و جایگزین روزنامه بشارت نو در استان یزد شده و سال دهم فعالیت خود را آغاز کرده است

* تولید «ممبران آب شیرین کن» برای اولین بار توسط چادرملو؛ مجتمع صنعتی معدنی چادرملو در سالی که توجه به دانش بنیان ها به عنوان شعار سال تعیین شده، خیز بلندی در مسیر توسعه محصولات دانش بنیان برداشته است.

*عدم حمایت مسئولان از ورزش اتومبیل رانی نداشتن پیست اتومبیل رانی استاندار در یزد است؛ استقبال مردم یزد به ویژه جوانان و در این میان زنان و دختران از ورزش اتومبیل رانی و متور سواری در حال افزایش است.

*آلودگی های یزد دیگر قابل تحمل نیست؛ نماینده مردم یزد و اشکذر وضعیت آلاینده های یزد را وخیم دانست و گفت: آلودگی یزد به هیچ وجه قابل تحمل نیست.

*لزوم توجه حداکثری به تقویت امنیت خطوط ریلی کشور؛ امام جمعه یزد تقویت خطوط ریلی در مسیرهای پر تردد کشور را از عوام کاهش دهنده حوادث تلخ ریلی دانست و تقویت این مهم را ضروری دانست.


*سرمقاله
نجمه نادری، فراموشی قنات ها در توسعه ناپایدار شهری

دیدگاهتان را بنویسید