روزنامه بشارت یزد

آیین کلنگ زنی و بهره برداری پروژه های جدید شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در این شهرستان و با حضور مسئولان استانی و کشوری و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

 *ناگهان بانگ برآمد خواجه مُرد؛ خبر غافل‌گیر کننده نیمه خرداد ۱۴۰۱ درگذشت سید محمود دعایی است؛ روحانی باصفایی که ۴۲ سال مدیریت مستمر بر مؤسسه (روزنامۀ اطلاعات) بر رفتار و گفتار او اثر تبختری یا فاصله‌گذارنده نگذاشت و شبیه هیچ مدیر و صاحب منصبی نشد و همان سید محمود دعایی ماند.

*رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: نظام ساخت و ساز حاکم در یزد دچار اشکال است و تنها ۳۰ درصد از افراد به هنگام ساخت و ساز به شهرداری و سازمان نظام مهندسی جهت انجام مراحل قانونی ساخت و ساز مراجعه می کنند.

*طی اقدام اطلاعاتی صورت گرفته توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان یزد و به موجب‌ بازرسی به عمل آمده از انبار و سردخانه یک شرکت در شهرستان مهریز که در راستای برخورد با احتکار و عدم عرضه کالاهای اساسی، مقدار ۱۰۰ تن شکر احتکار شده با تاریخ تولید شهریورماه ۱۴۰۰ کشف شد که براساس دستور رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز اقلام مکشوفه جهت توزیع به سازمان جهاد کشاورزی منتقل شد.

دیدگاهتان را بنویسید