رسانه‌ها و فضای مجازی بدون غرض‌ورزی اخبار شورا را نقل کنند

سیدمحمدرضا مدرسی شنبه شب در سیصد و پنجاه و نهمین نشست علنی شورای شهر یزد در سخنان پیش از دستور با تأکید بر اهمیت ارتباط داشتن با رسانه‌ها اظهار داشت: متأسفانه برخی با سیاه‌نمایی سعی دارند تصمیم‌های این دوره از…

سیدمحمدرضا مدرسی شنبه شب در سیصد و پنجاه و نهمین نشست علنی شورای شهر یزد در سخنان پیش از دستور با تأکید بر اهمیت ارتباط داشتن با رسانه‌ها اظهار داشت: متأسفانه برخی با سیاه‌نمایی سعی دارند تصمیم‌های این دوره از شورا که منشاء اتفاقات خوب برای شهر بوده را کمرنگ جلوه دهند.

وی با بیان اینکه نمونه‌ای از تخریب‌های رسانه‌ها در زمینه خیابان قیام است، ادامه داد: این موضوع تنها برای یک شخص نیست و آبروی شورا در میان است در حالی که بعضی رسانه‌ها در فضای خبری خود نظرات اعضای شورا را به شکل دیگری انعکاس دادند و رفتار تخریب‌گرایانه برای شورا در پیش گرفتند و حتی حقیقت را کتمان کردند.

مدرسی با تأکید بر اینکه با سنگ‌فرش موافق هستیم چون هزینه نگهداری آن بسیار کمتر از آسفالت است، اضافه کرد: سنگ‌فرش در صورتی مناسب و زیبا است که به صورت یکنواخت و یکسان باشد و مسیر سواره رو خیابان قیام در وسط خیابان باشد و پیاده‌روها تعریض شود.

وی با بیان اینکه اجرای چنین طرحی با مخالفت شورا همراه بوده و چند نفری با مصوبات نیم‌بند، آن را به شورای شهر و مردم تحمیل کردند، افزود: شورای شهر در نشستی با معاون عمرانی استانداری یزد قاطعانه گفته بود اگر این طرح مشکل جدی برای مردم داشته باشد، بودجه‌ای برای آن نخواهد داد.

عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه نمایندگان شورای شهر با همکاری بازاریان سعی در برآورده کردن حق بازاریان دارد و بار زمین خورده دیگران را بلند کرده‌اند، گفت: برخی سعی دارند جامعه را در مسیر فکری منحرف قرار دهند و رسانه‌ها نیز در این زمینه سکوت کرده و حقیقت را مطرح و بازگو نمی‌کنند.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید