دستگاه‌های اجرایی موظف به تامین نیروی مورد نیاز ستاد انتخابات هستند

محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: با استناد به ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۸۱ شهر و روستاها همه دستگاه‌ها الزام به تامین نیروی مورد نیاز ستاد را دارند. وی با…

محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: با استناد به ماده ۲۱ قانون انتخابات ریاست جمهوری و ۸۱ شهر و روستاها همه دستگاه‌ها الزام به تامین نیروی مورد نیاز ستاد را دارند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در انتخابات وفاداری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همه ما وظیفه شرعی، دینی و ملی داریم که زمینه را برای مشارکت فراهم کنیم ادامه داد: بر اساس قانون، در صورت درخواست نیرو و امکانات از سوی ستاد برگزاری انتخابات، دستگاه‌ها باید تا پایان برگزاری انتخابات، امکانات لازم و نیروی انسانی را در اختیار ستاد قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با بیان اینکه باید برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم، وسایل و تجهیزات مورد نیاز فراهم شود عنوان کرد: همه دستگاه‌ها باید در این امر مهم سهیم باشند و هر دستگاهی بر اساس وظیفه‌ای که در قانون دیده شده است به سهم خود ایفای نقش کند.

وی با اشاره به تعامل خوب بین دستگاه‌های استان افزود: فعالیت‌های ستاد انتخابات اغاز شده و دستگاه‌ها در این زمینه همراه بوده‌اند اما برای بخش اصلی انتخابات در استان با برخی کم‌کاری‌ها مواجه شدیم.

طالبی با بیان اینکه دو دستگاه در این زمینه همراهی نداشتند تصریح کرد: در تامین نیروی فناوری اطلاعات که از بخش‌های اصلی برگزاری انتخابات است دو دستگاه اجرایی در استان همکاری نداشتند که باید بر اساس الزام قانونی در این زمینه همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی و همدلی تمامی کارگزاران نظام اسلامی شاهد برگزاری انتخاباتی با حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۹۶ باشیم.

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید