سرهنگ بهشتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد:

در حال حاضر فقط ۳ بیمار کرونایی در بیمارستان میبد بستری هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد با بیان اینکه هم اکنون سه بیمار کرونایی در بیمارستان شهرستان میبد بستری هستند، گفت: در قالب طرح شهید سلیمانی ۵۲ پایگاه مقاومت به پایگاه سلامت تبدیل شد و برنامه ریزی های ما در ۴۰ عرصه نهضت خدمت رسانی در قالب کنگره شهدا انجام و خوشبختانه از همه ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج، خیرین و مسئولان دولتی در جریان بحران کرونا استفاده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد در نشست خبری هشتمین یادواره شهدای این خطه با اشاره به ۵۰۰ شهید شهرستان میبد گفت: شهرستان میبد در طول دوران دفاع مقدس دو هزار رزمنده و ۱۰ جانباز بالای ۷۰ درصد را تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده است. کوچکترین شهید محمد حسین ذوالفقاری با ۱۴ سال سن و شهید مغنی با ۹۳ سال بزرگترین شهید شهرستان میبد هستند.

در حال حاضر فقط سه بیمار کرونایی در بیمارستان میبد بستری هستند

به گزارش بشارت یزد مصطفی بهشتی فیروزآبادی با بیان اینکه هم اکنون سه بیمار کرونایی در بیمارستان شهرستان میبد بستری هستند، اظهار داشت: در قالب طرح شهید سلیمانی ۵۲ پایگاه مقاومت به پایگاه سلامت تبدیل شد و برنامه ریزی های ما در ۴۰ عرصه نهضت خدمت رسانی در قالب کنگره شهدا انجام و خوشبختانه از همه ظرفیت‌های پایگاه‌های بسیج، خیرین و مسئولان دولتی در جریان بحران کرونا استفاده شده است.

وی ادامه داد: در قالب این پایگاه های سلامت ۵۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۴ هزار بسته بهداشتی در بین نیازمندان شهرستان میبد توزیع شد. همچنین نقاهتگاه شهرستان میبد با مشارکت و پشتیبانی بسیج و خیرین به ۱۲۰ بیمار کرونا خدمات ارزنده ای ارائه کرد.

احداث غسالخانه تمام مکانیزه در شهرستان میبد

بهشتی فیروزآبادی با اشاره به احداث غسالخانه تمام مکانیزه با همکاری شهرداری و گروه های جهادی میبد خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان بهزیستی شهرستان بالغ بر ۲۰۰ نفر از ایتام تحت پوشش قرار گرفتند و ۱۰۰ دست جهیزیه نیز با کمک کارخانجات شهرستان به نیازمندان اعطا و در همین راستا به ۵۰۰ زوج نیازمند در قالب پویش ازدواج آسان کمک هایی اهدا شد.

وی با اشاره به اهدای خون و پلاسما توسط بسیجیان در دوران بحران کرونا، گفت: نزدیک به صد ذبح گوسفند در قرارگاه شهید سلیمانی انجام شد که این تعداد قربانی علاوه بر هیئات مذهبی در ایام فاطمیه و محرم بود. علاوه بر این با کمک سازمان بهزیستی دو خانه از منازل محرومین بازسازی و بهسازی شد.

شهرستان اردکان ۴۵۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان نیز با اشاره به ۴۵۰ شهید، هزار جانباز و ۳ هزار رزمنده شهرستان اردکان، اظهار داشت: حدود ۱۰ هزار بسته معیشتی در ایام محرم، هفته بسیج، ایام فاطمیه و دیگر مناسبت‌ های مذهبی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مسجد محوری در دستور کار فعالیت های بسیج شهرستان اردکان قرار دارد، تصریح کرد: بسته های معیشتی و چندین هزار پرس غذای گرم محله به محله در بین نیازمندان توزیع شد.

اهدای ۷۰۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ تبلت به دانش آموزآن نیازمند اردکان

سرهنگ پاسدار سید اسدالله امامی با اشاره به اعطای ۴۰۰ بسته جهیزیه به زوج های جوان نیازمند شهرستان اردکان گفت: ۷۰۰ بسته لوازم التحریر و ۳۰ تبلت دانش آموزی نیز در همین راستا در بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی در خصوص پروژه های عمرانی که در قالب کنگره شهدای استان یزد اجرا خواهد شد توضیح داد: احداث زمین های ورزشی، لایروبی قنوات، بهسازی خانه عالم و ۸ خانه محروم، ۳۲ پروژه محرومیت زدایی و چندین پروژه های آموزشی و مسکونی در دستور کار بسیجیان شهرستان قرار دارد.

نذر نان صلواتی در ۱۳ نانوایی سطح شهرستان اردکان به مناسبت کنگره شهدا

امامی با اشاره به طرح نذر نان صلواتی در ۱۳ نانوایی سطح شهرستان اردکان تشریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اولین جشنواره فیلم کوتاه شین ذیل کنگره شهدای استان، حمایت از خانواده زندانیان نیازمند، برگزاری مسابقات قرآنی و کتابخوانی و تخفیف اصناف به مناسبت کنگره شهدا از جمله برنامه‌های این کمیته است.

دیدگاهتان را بنویسید