درخشش کمانداران اردکانی در سومین المپیاد دارالعباده یزد

«علی اسدیان» رییس هیات تیراندازی با کمان اردکان در حاشیه مراسم اهدای جوایز این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه یزد، با اشاره به حضور ۴۰ ورزشکار آقا و خانم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و…

«علی اسدیان» رییس هیات تیراندازی با کمان اردکان در حاشیه مراسم اهدای جوایز این دوره از رقابت‌ها در گفت‌وگو با ایسنا – منطقه یزد، با اشاره به حضور ۴۰ ورزشکار آقا و خانم در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و رقابت آنها در دو بخش انفرادی و تیمی، خاطرنشان کرد: خوشبختانه ورزشکاران اردکانی در این مسابقات با کسب چهار مدال طلا، عنوان بهترین را به خود اختصاص دادند.

وی افزود: هیات تیراندازی با کمان شهرستان اردکان که چند سالی از راه‌اندازی آن نمی‌گذرد، با سرمایه‌گذاری در بخش پایه در سال جاری، سعی کرده است که تا به دور از هر گونه حاشیه، به هدف تعیین شده خود مبنی بر حضور چند کماندار اردکانی در تیم ملی در سال‌های آینده، جامه عمل بپوشاند و خوشبختانه تاکنون نیز  گام‌های خوبی را برداشته است.

رییس هیات تیراندازی با کمان اردکان عنوان کرد: استعدادیابی در مدارس و حضور ماهانه مربیان تیم ملی در اردکان، از برنامه‌های آتی هیات تیراندازی با کمان شهرستان اردکان خواهد بود.

گفتنی است، این رقابت ها روز جمعه در سالن فجر ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد که در پایان بعد از تیم اردکان، در مجموع توزیع مدال‌ها در دو بخش آقایان و بانوان به ترتیب میبد و یزد نیز حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

مراسم توزیع مدال‌ها و تقدیر از برترین‌های این رقابت‌ها با حضور امام جمعه، فرماندار، معاونین مدیر کل ورزش استان، اعضای شورای اسلامی اردکان و جمعی دیگر از مسؤلان برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید