درآمد ۴ میلیارد تومانی بورس کالا در بهمن ۹۵

 بورس کالا در عملکرد ۱۱ ماه منتهی به پایان بهمن ماه امسال توانسته به درآمدی ۴۲ میلیارد تومانی دست یابد. درآمدی که بخش عمده‌ای از آن از محل کارمزد معاملات بوده است. بورس کالا عمده این درآمد را از محل…

 بورس کالا در عملکرد ۱۱ ماه منتهی به پایان بهمن ماه امسال توانسته به درآمدی ۴۲ میلیارد تومانی دست یابد. درآمدی که بخش عمده‌ای از آن از محل کارمزد معاملات بوده است.


بورس کالا عمده این درآمد را از محل کارمزد معاملات کسب کرده که در دوره مذکور بالغ بر ۳۸ نمیلیارد و ۸۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. این مبلغ در مقایسه با کل درآمد حاصل از کارمزد معاملات در سال مالی ۹۴ رشد ۲۷ درصدی را نشان می دهد. درآمد حاصل از کارمزد معاملات برای بورس کالا در پایان سال مالی ۹۴ بالغ بر ۳۰ میلیارد و ۵۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان بوده است.

بورس کالا در بهمن ماه امسال نیز عمده درآمد خود را از محل درآمد حاصل از کارمزد معاملات شناسایی کرد بطوریکه از کل درآمد ۴ میلیارد و ۸۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی خود در بهمن ماه سال جاری توانسته سه میلیارد و ۹۸۸ میلیون تومان درآمد از محل کارمزد معاملات به دست آورد.
بورس کالا در عین حال طی بهمن ماه اگر چه نتوانسته درآمدی از محل حق درج و پذیرش کالا ها شناسایی کند، اما تا پایان عملکرد ۱۱ ماهه خود، از این محل یک میلیارد و ۶۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان درآمد داشته باشد.

این شرکت سهامی عام از ابتدای امسال تا بهمن ماه از محل حق عضویت کارگزاران مبلغ ۷۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان درآمد داشت که ۶۵ میلیون و یکصد هزار تومان از آنرا در بهمن ماه به دست آورده است.
همچنین در دوره عملکردی ۱۱ ماهه امسال مبلغ ۸۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از بابت حق پذیرش کالا و انبارها شناسایی کرد که ۳ درصد از این رقم در مدت ۳۰ روزه بهمن ماه ۹۵ حاصل شده است.

بورس کالا از محل حق پذیرش کالا ها و انبارها در حالی درآمدی ۵۴۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را برای سال مالی جرای پیش بینی کرده که در عملکرد ۱۱ ماهه امسال این رقم با رشد ۵۰ درصدی به رقم ۸۲۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.
در مجموع بورس کالا برای بودجه سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۹۵ از محل کل خدمات خود درآمدی ۴۴ میلیارد و ۱۳۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی پیش بینی کرده که ۹۵ درصد از آن در عملکرد ۱۱ ماهه منتهی به پایان بهمن ماه ۹۵ محقق شده است .
یادآور می شود در پایان سال مالی ۹۴ کل درآمد بورس کالا ۳۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود.
 

برچسب‌ها

دیدگاهتان را بنویسید