دانشجویان در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم دین و اعتقاد جوانان را مورد هجمه قرار داده است گفت: دانشجویان باید در مبارزه با این هدف دشمن و در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی گام…

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد با بیان اینکه دشمن در جنگ نرم دین و اعتقاد جوانان را مورد هجمه قرار داده است گفت: دانشجویان باید در مبارزه با این هدف دشمن و در راستای پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.

 سیدحسن راسخی امشب در آیین اختتامیه جشنواره رویش گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی اظهار داشت: هدف اصلی دشمن و نظام سلطه این است که نسل سوم و چهارم انقلاب و جوانان از روحیه انقلابی خود دست بکشند.

وی با بیان اینکه دشمن دنبال بازتولید روحیه وابستگی است ادامه داد: دانشگاه‌ها مبداء تولید هستند و شما دانشجویان باید در همه عرصه‌ها نقش آفرین باشید.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان یزد با تاکید بر اینکه بیش از هر زمانی نیاز به بازنشر گفتمان انقلاب و آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری است اضافه کرد: شما دانشجویان باید در همه عرصه‌ها به ویژه سیاست و اقتصاد و هنر نقش آفرین باشید تا دشمن از دسیسه‌هایی که برای نابودی ایران و انقلاب دارد ناامید شود.

وی اظهار داشت: برای مقابله با هجمه دشمن در جنگ نرم باید دانشجویان که در خط مقدم تولید علم و دانش و مبارزات انقلابی هستند در یک جبهه واحد علیه جنگ نرم دشمن فعالیت کنند.

راسخی در بخشی از سخنان خود به تشریح برگزاری ابعاد این جشنواره و اثار ارسالی به دبیرخانه پرداخت و عنوان کرد: دانشجویان ۸۳۰ اثر در ۸ رشته هنری تئاتر، فیلم، کاریکاتور، شعر، پوستر و نقاشی و خاطره نویسی به دبیرخانه ارسال کردند.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق ابزارهای گوناگون و حتی هنر نیز قصد آسیب به ما و جوانان ما را دارد گفت: دشمن از طریق شبکه‌های اجتماعی و آسیب‌های آن برای آسیب‌رسانی وارد شده که شما دانشجویان در قالب هنر با ارائه آثاری زیبا و بی‌نظیر در قالب‌های گوناگون به مبارزه با آن برخاستید.

راسخی دانشجویان را پیش قراولان جبهه جنگ نرم خواند و اظهار داشت: دانشجویان در توسعه و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری به عنوان حامی جریان انقلاب نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه کشور را باید بر اساس تکیه به توانمندی‌های داخلی ساخت و آباد کرد افزود: امروز دو جریان در کشور ما در حال تقابل هستند، جریان انقلاب که نگاه به درون و تکیه بر توان داخلی دارد و جریانی دیگر که با نگاه غیر انقلابی، نگاه به غرب دارد تا مسائل را حل کنند در حالی که مشکلات باید به دست شما جوانان حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید