مدیر شعبه بیمه دی استان با اشاره به رتبه برتر بیمه دی در شاخص توانگری مالی اعلام کرد:

خدمات آنلاین و جامع «بیمه دی» به «۵۰ هزار بیمه شده» در یزد

مدیر شعبه بیمه دی استان یزد در تشریح تاریخچه این شرکت اظهار داشت: شرکت بیمه دی در سال ۱۳۸۳ کار خود را آغاز کرد و توانست در ۱۹ سال فعالیت خود را به ۵ شرکت برتر بیمه کشور با ۴۸ شعبه در سراسر کشور و ۱۳۰۰ نمایندگی برساند.

حسین صالحی نژاد در گفتگو با بشارت یزد، با اشاره امکانات و زیرساخت های ویژه بیمه دی عنوان داشت: بیمه دی با توجه به زیرساخت هایی که فراهم آورده، بزرگ ترین قراردادهای درمانی در کشور را در اختیار دارد به طوریکه ۲۵ درصد بیمه درمان کشور را در دست دارد و بزرگ ترین قرار داد در این راستا را نیز با بنیاد شهید منعقد کرده است زیرا یکی از اهداف مهم این شرکت کمک به ایثارگران و جانبازان تحت پوشش بیمه درمان است که ۲۹هزار و ۵۰۰ نفر در استان یزد شامل این طرح شده و از خدمات آن استفاده می کنند.

وی سهم استان یزد از بیمه دی را یک شعبه مرکزی و ۱۳ نماینده و ۲۰ کارگزار عنوان کرد و افزود: روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ خدمت درمانی به این قشر در استان با همکاری ۳۵۰ مرکز درمانی ارائه می شود که از این ۳۵۰ مرکز سه بیمارستان خصوصی نیز تحت پوشش بیمه دی قرار دارند و همچنین ۱۰۶ داروخانه نیز تحت پوشش است که بیمه شدگان می توانند نسخه های آنلاین خود را از این مراکز دریافت کنند.

به گفته مدیر شعبه بیمه دی دراستان یزد، ارائه خدمات به جامعه هدف از افتخارات بیمه دی است و در این راستا میزهای خدمت در همه شهرستان های استان ایجاد شده و خدمات لازم به مراجعه کنندگان ارائه می شود.

وی افزود: بیمه دی علاوه بر شعب مرکزی خود با جذب ۲هزار نفر در کل کشور شعب ارزیابی درمان را راه اندازی کرده که در این راستا ۵۰ نفر در استان یزد در این حوزه مشغول بکار هستند.

رسیدگی فوری به اسناد درمانی در بیمه دی

صالحی نژاد در خصوص مدت زمان پرداخت خسارات به بیمه شدگان نیز توضیح داد: بیمه دی اسناد بیمارستانی را زیر ۱۵ روز و اسناد پاراکلینیکی را در کمتر از هفت روز رسیدگی و پرداخت می نماید و با توجه به زیرساخت های موجود، مراکز درمانی زیر مجموعه این شرکت تا پایان آبان تسویه حساب شده اند و این روند سبب تمایل مراکز درمانی و پزشکان متعدد جهت عقد قرار داد با بیمه دی شده است.

فعالیت دوسامانه اینترنتی جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان

وی از ایجاد دوسامانه اینترنتی جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان خبر داد و گفت: دو سامانه اینترتی به نام های «دی‌دار» و سامانه «رسا» جهت اطلاع رسانی به بیمه شدگان راه اندازی و حتی به صورت پیامکی آگاهی بخشی به بیمه شده انجام می گیرد.

صالحی نژاد افزود: سامانه «دی دار» در سال ۱۴۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده که این سامانه امکان انجام تمامی خدمات حضوری را به صورت آنلاین فراهم آورده تا بتوان هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری بهترین خدمات را به بیمه شدگان ارائه داد، شرکت بیمه دی همچنین سامانه ای را با نامه “سامانه رسا” طراحی کرده است که در مراکز درمانی تحت قرارداد به صورت آنلاین تا سقف تعهد با یک معرفی نامه آنلاین از بیمه شده مبلغی دریافت نمی شود.

همچنین سامانه ای نیز برای قشر جانباز در نظر گرفته شده تحت عنوان “دارورسان” که داروخانه های طرف قرارداد، دارو را حضوری درب منزل تحویل می دهند.

ارئه خدمات به ۵۰ هزار بیمه شده در یزد

مدیر شعبه بیمه دی استان یزد تصریح کرد: این شرکت با پشتوانه زیرساخت های خود مراکز بزرگ کشور از جمله دانشگاه های علوم پزشکی و دولتی، دانشگاه آزاد، وزارت نیرو و ایران خودرو را جذب کرده است و همچنین بیمه دی ۲میلیون ۳۰۰هزار بیمه شده دارد که از این تعداد ۵۰ هزار نفر سهم استان یزد است.

به گفته وی؛ در یزد شرکت بیمه دی طرف قرارداد شرکت توانیر، آب منطقه ای، قرارگاه خاتم، شرکت یزدباف، شرکت سیرنگ، اداره ثبت، پزشکی قانونی و غیره است و علاوه بر این بیمه دی خدماتی را به بخش صنعت و معدن استان نیز ارائه می دهد به طوری که بالغ بر ۵هزار نفر از فعالین حوزه صنعت و معدن استان زیر نظر این شرکت بیمه شده اند و خدمات درمانی دریافت می کنند.

رتبه برتر بیمه دی در شاخص توانگری مالی

صالحی نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۵ میلیارد تومان به مراکز درمانی به صورت ماهانه از طرف این شرکت هزینه پرداخت می شود، مطرح کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر سامانه رسیدگی به شکایت مشتریان در عرض ۴۸ ساعت تعیین تکلیف می شود و این نشان دهنده این است که بیمه دی در کنار بیمه شدگان خود قرار دارد که از این نظر از طرف بیمه مرکزی رتبه اول را دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه بیمه دی با توجه به خدماتی که ارائه می دهد به صورت یک برند در سطح کشور معرفی شده است، گفت: بیمه دی توانسته در این مدت سرمایه خود را از ۵ هزار ۹۵۰ میلیارد ریال به ۹ هزار ۵۰۰میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ ارتقا داده است که به همین خاطر این شرکت توانست در شاخص توانگری مالی از جانب بیمه مرکزی رتبه یک را با ضریب ۱۲۹ درصد کسب کند.

صالحی نژاد افزود: بیمه دی در ۱۰ ماهه اول سال ۱۴۰۲ توانست فروش بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان را ثبت کند.

رتبه نخست بیمه دی در گروه مؤسسات بیمه ای

این مسئول تصریح کرد: در تشریح افتخارات بیمه دی می توان به کسب رتبه نخست در گروه مؤسسات بیمه ای برای دو سال متوالی از بیست و سومین و بیست و دومین همایش سراسری صد شرکت برتر ایرانی به انتخاب سازمان مدیریت صنعتی، دریافت تاییدیه سطح یک توانگری مالی از بیمه مرکزی ایران با نسبت فوق العاده ۱۲۹ درصد، دریافت تندیس برنزین زندگی تحول دیجیتال و تقدیرنامه نوآوری دیجیتال، دریافت نشان سیمین بهره وری از انجمن ملی بهره وری ایران، دریافت جایزه سه ستاره تعالی از هفدهمین همایش تعالی سازمانی، تندیس طلایی رضایت مشتری از دهمین همایش سراسری رضایتمندی مشتری، برنده پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، کسب گواهی استاندارد – ۱۰۰۰۲ ISO، دریافت لوح تقدیر از نخستین اجلاس سراسری انقلاب صنعتی چهارم، برنده نشان برنزین استاندارد C2 مدل ۳۴۰۰۰ منابع انسانی برای دومین سال متوالی-دانشگاه تهران و دریافت تندیس ویژه شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی کشور در حوزه مسئولیت اجتماعی اشاره کرد.

خدمات سریع و جامع به بیمه شدگان در تصادفات رانندگی

صالحی نژاد در تشریح عملکرد بیمه دی در یزد بیان داشت: بیمه دی در استان یزد همواره سعی داشته علاوه بر بخش درمان سایر بخش ها را نیز ارتقا دهد و در این راستا با توجه به برون سپاری ها و ایجاد سامانه های دیجیتال سعی شده تا زمان پرداخت خسارت در خصوص تصادفات خودرو کمتر از ۱۵ روز باشد. همچنین در سایر خسارت های جانی و مالی نیز تلاش شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده ظرف ۱۵ روز تا هر سقف مالی خسارت هر چه سریعتر پرداخت شود و بیمه دی شرایطی ایجاد کرده که بیمه شدگان به جز رنج مشکلات خود مشکل مضاعفی نداشته باشند همچنین شرکت بیمه دی همچنین با طراحی سامانه های جدید سعی دارد این زمان را به نصف برساند.

وی ادامه داد: شعبه مرکزی استان یزد ۵۰ هزار نفر بیمه شده مستقیم دارد که ۳ درصد جمعیت را شامل می شود و در این راستا برنامه داریم در سال آینده این میزان را به ۱۰درصد برسانیم.

خدمات ویژه بیمه دی به جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا

صالحی نژاد با تاکید بر لزوم ارائه صحیح خدمات به قشر جانباز و قوانین مجلس در این خصوص بین کرد: بیمه دی خدمات ویژه ای را نیز به قشر جانباز اختصاص داده است و سعی شده خدمات به این قشر در کوتاه ترین زمان و بهترین شکل انجام گیرد، این شرکت علاوه بر خدمات درمانی که ارائه می دهد به صورت حضوری به دیدار جانبازان بالای ۷۰ درصد و خانواده شهدا می رود تا از نزدیک شرایط مورد را برسی قرار داده تا بهترین خدمات متناسب با شرایط فرد در نظر گرفته شود.

وی افزود: طرح پایش نیز برای والدین شهدا در نظر گرفته شده که پزشکان هر دو ماه یکبار به خانه این عزیزان مراجعه می کنند و اگر مشکلی وجود داشت خدمات مرتبط با آن ارائه گردد و بیمه دی از سال ۱۳۹۶ تا کنون ارائه خدمات به این قشر را به عهده دارد.

ارائه روزانه ۱۵۰۰ خدمت درمانی به یزدی ها در بیمه دی

این مسئول همچنین به تلاش این شرکت در جهت عدم زیان به محیط زیست اشاره کرد و گفت: بیمه دی به عنوان شرکت سبز شناخته شده و نشان محیط زیست را نیز در این راستا دریافت کرده است و همواره سعی داشته ارائه خدمات به صورت آنلاین و با کمترین مصرف کاغذ صورت گیرد.

صالحی نژاد در نهایت خاطرنشان کرد: شرکت بیمه دی در یزد در هر ۲۴ ساعت به صورت میانگین ۱۵۰۰ خدمت درمانی ارائه می دهد.

گفتنی است، این شرکت در کل کشور ۹۶۰۰ مرکز درمانی را در زیرمجموعه خود دارد که به صورت آنلاین به بیمه شدگان بیمه دی خسارت پرداخت و خدمات درمانی ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید