حمایت مدیر مسئول “سی وسه” از پدرام پاک آیین، نامزد انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت

مدیر مسئول “تنها رسانه مکتوب زنان در استان یزد” از پدرام پاک آیین حمایت خود را اعلام و خواستار حمایت و حضور حداکثری زنان مدیر مسئول در انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت شد‌.


سعیده السادات درخش با ۱۷ سال سابقه رسانه در استان یزد در گفتگو با سایت یزدانه اظهارداشت: سال‌ها بود نام «حسین انتظامی» با جایگاه «نماینده‌ی مدیران در هیات نظارت بر مطبوعات» گره خورده بود. دکتر انتظامی در هشت دوره، مجموعا ۱۶ سال نماینده‌ی مدیران مسئول در این هیات بود،اما او در نامه‌ای اعلام کرد برای این دوره از انتخابات نامزد نخواهد شد. بنابراین بعد از ۱۶ سال شخص جدیدی روی صندلی نماینده مدیران مسئول خواهد نشست.


مدیر مسئول تنهارسانه مکتوب زنان استان یزد افزود: با توجه به اینکه سال آخر دولت تدبیر و امید است این نماینده علاوه بر نمایندگان این دولت باید با نمایندگان دولت بعدی نیز همکاری کند،بنابراین این دوره از انتخابات تبدیل به دوره‌ی خاص شده است.


درخش که مدیرمسئولی هفته نامه دنیای کیش نیز در کارنامه خود دارد اذعان داشت: با توجه به سوابق کاری آقای پاک آیین بویژه در زمان تصدی مدیر کلی مطبوعات داخلی وتحصیلات در رشته حقوق؛ نامبرده به عنوان یک فرد رسانه ای و حقوقی و تجربیات کافی در زمان مسئولیت ها مختلف مرتبط با رسانه؛ می‌تواند نماینده اصلح مدیران مسئول در هجدهمین انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت باشد.


این کارشناس حقوق در ادامه گفت: امیدوارم هرکس منتخب رسانه ها در این سمت شد، از آزادی بیان دفاع کند؛ آنجا که انتقاد را به معنی توهین تلقی می‌کنند و فرد را مجرم می‌شناسند باید از حق آن فرد دفاع کند و آنجا که بی‌جهت اتهام نشر اکاذیب یا اقدام علیه امنیت ملی و یا اتهاماتی که تبدیل به یک عادت و یک ترجیع‌بند شده است، از حق مدیران مسئول مطبوعات و رسانه های برخط دفاع کند.


او تاکید کرد برای دفاع از آزادی رسانه؛ فردی شجاع و‌ بی‌باک نیاز است. فردی که حقوق رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران برایش اصالت داشته باشد و منافع جمعی اهالی مطبوعات را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد
مدیرمسئول هفته نامه دنیای کیش خاطر نشان ساخت: نماینده باید کسی باشد که با تمام وجود دغدغه‌مندی‌ها، چالش‌ها و دردهای حوزه رسانه را درک کند و البته با توجه به سوابق آقای پاک آیین بی شک نامبرده ودر شرایط موجود، گزینه شایسته ای برای سمت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید