جبهه‌ مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشکلی یک‌بار مصرف برای انتخابات نیست

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم مدرسی بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی با امام جمعه یزد اظهار داشت: پیش‌تر جمعیتی به نام همیاران وجود داشت که هدف تشکیل آن توسعه گفتمان رهبری و ترویج فرهنگ دینی در قالب…

حجت‌الاسلام سیدمحمدکاظم مدرسی بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای جبهه مردمی انقلاب اسلامی با امام جمعه یزد اظهار داشت: پیش‌تر جمعیتی به نام همیاران وجود داشت که هدف تشکیل آن توسعه گفتمان رهبری و ترویج فرهنگ دینی در قالب ارزش‌های انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این جمعیت در اسفند ۹۳ شکل گرفت، افزود: این تشکل جمعیت خوبی را سامان داد و حرکت‌های خوبی در رابطه با تبیین گفتمان امام و رهبری به صورت جزئی و خاص را پیگیر بود تا این مواضع را تبیین و به گفتمان تبدیل کند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد اضافه کرد: این جمعیت در برخی شهرستان‌ها تا ۴۰۰ نفر را در قالب جمعیت همیاران به همراه داشت و فعالیت می‌کردند و بخش عمده آن نیز روحانیون موجه بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر جبهه همیاران به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تغییر نام داده است، اظهار داشت: در حال حاضر چهره‌های غیرسیاسی و مردمی در این جبهه فعالیت دارند و بنده نیز برای کمک‌های معنوی حضور خواهم داشت اما در امور انتخاباتی وارد نمی‌شوم.

مدرسی با بیان اینکه هدف نخست جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تبدیل منویات مقام عظمای ولایت به گفتمان غالب جامعه است، افزود: هدف دوم این تشکل، انسجام‌بخشی به فعالیت‌ها و هدف سوم نیز جلوگیری از وادادگی نیروهای انقلابی و ایجاد اتحاد بین آن‌ها است که در انتخابات ۹۲ اندکی وادادگی داشتند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با تأکید بر ترویج فرهنگ انقلاب و توسعه دیدگاه‌ها و منویات مقام معظم رهبری در بین جوانان گفت: جبهه‌ مردمی باید منویات مقام معظم رهبری را به گفتمان غالب جامعه تبدیل کند.

وی با اشاره به فعالیت‌های کنونی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: این تشکل در حال حاضر از رده‌های پایین به سمت بالا در حال جمع‌آوری نیروها و نظرسنجی از نیروهای ارزشی است تا بر اساس نظر مردم فعالیت کند.

مدرسی با بیان اینکه همیشه در انتخابات‌ از بالا نظرات تحمیل می‌شد و سطوح پایین‌تر جامعه مجبور به رعایت بودند، عنوان کرد: در حال حاضر با تغییر رویه سعی در نظرسنجی و توسعه نقش مردم در این جبهه شده است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید به صورت واحد فعالیت داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این جبهه، جبهه یکبار مصرف نیست و تنها برای این انتخابات فعالیت ندارد بلکه قرار است توسعه فکری و مطالبات را ادامه دهیم تا با تضارب آرا و دوری از تفرقه در انتخابات فعالیت کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید