مهر تایید هواداران و مدیران باشگاه بر عملکرد سرمربی:

تمدید قرارداد وحید مظاهری با شهید قندی

تیم فوتبال شهید قندی یزد بعد از کسب نتایج درخشان در نیم فصل اول و تا قبل از تعطیلات کرونایی لیگ ۲، نتوانست روند خوب خود را حفظ کند و در نهایت در حالی که چند قدم با لیگ یک…

تیم فوتبال شهید قندی یزد بعد از کسب نتایج درخشان در نیم فصل اول و تا قبل از تعطیلات کرونایی لیگ ۲، نتوانست روند خوب خود را حفظ کند و در نهایت در حالی که چند قدم با لیگ یک فاصله داشت، از صعود بازماند.

وحید مظاهری سرمربی خوش‌فکر شهید قندی تا اواسط نیم فصل اول رقابت‌ها در مصاحبه‌های متعدد با رسانه‌ها همواره اعلام می‌کرد حفظ تیم و ایجاد ساختارهای باشگاهی برای این فصل لیگ دسته ۲ هدف‌گذاری شده است اما بعد از اینکه بازیکنان این تیم توانستند تفکرات او را به خوبی در زمین پیاده کنند، از صعود به لیگ یک به عنوان هدف‌ جدید شهید قندی یاد کرد و متعاقبا انتظارات فوتبالی‌های یزد را نسبت به ابتدای فصل بالاتر برد.

از ناداوری‌ها و اتفاقات غیرفوتبالی مانند شرط بندی‌هایی که چند مورد از آنها بازتاب زیادی هم در رسانه‌ها داشتکه بگذریم تیم وحید مظاهری نشان داد می‌تواند فصل آینده با یارگیری هدفمند و تقویت نقاط ضعف و برطرف کردن نقاط قوت خود بار دیگر یکی از شانس‌های اصلی صعود به لیگ یک باشد.

هر چند که تصمیم عجولانه و احساسی کادر فنی و دست‌اندرکاران شهید قندی در اهواز همچنان مورد نقد باقی خواهد ماند اما نباید از موفقیت‌های تیمی که تا چند هفته پایانی صدرنشین رقابت‌ها بود به سادگی گذشت. داشتن تیمی یک‌دست و همدل که اصول دفاعی را به خوبی اجرا می‌کند اتفاق مبارکی است که شهید قندی با هدایت بازیکن سابق پرسپولیس تهران در این فصل از خود به‌جای گذاشت.

حالا و پس از اینکه پیشنهادات برخی از رسانه‌‌های یزد که بیشتر مطلوب اعراب حاشیه خلیج فارس است، عملی نشد و شاهد تمدید قرارداد یکساله و حمایت دوباره مسئولان استان و باشگاه از وحید مظاهری بودیم، می‌توان به تکرار موفقیت‌های اوایل دهه ۸۰ فوتبال یزد امید بست. اتفاقی که با تغییرات مدیریتی غیرمنتظره در صدر باشگاه و همچنین عدم امکان استفاده از ظرفیت تماشاگران و هواداران پر شور شهید قندی بسیار سخت‌تر از فصل گذشته به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید